Archief - Hardware sellout (mobo, cpu, ram , switch, hdd's, ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WiCk3y

Legacy Member
Wegens aankoop laptop en nieuwe pc kan ik wel wat centjes verdienen en verkoop ik ook meteen wat van men vorige of ongebruikte hardware. Weet eigenlijk niet meer goed wat deze hardware nog waard is atm maar dit zijn richtprijsen. Begin nu niet te zeveren moest ik wat te hoog hebben gemikt geef eerder een beleefde hint.

* Asus A7N8X-E Deluxe (nieuw uit rma) €50
* AMD Sempron 2600+ €30
* Merk X 512mb 3200 (incl vantec heatspread blauw) €30
* LevelOne 24 Port 10/100BASE-TX + 2 x 10/100/1000T/mini GBIC Switch €70
* Hitachi 160 gb ATA 7200rpm model nr: hds722516vlat20 €65
* Maxtor 80 gb ATA 7200rmp - diamondmax plus 9 - model nr: 6y080p0422811 €40
* Maxtor 120 gb SATA 7200rpm - diamondmax plus 9 - model nr: 6y120m013601a €55
* Radeon 9600 xt 256mb €25
* Nec DVD-rw dual layer zwart 8x €25
* Techsolo mini multimedia keyboard (nieuw) €10

Indien intressen staat hier nog een medion 19" monitor op de kast. Opzich in perfecte staat buiten dat er geen vga aansluiting hangt aan de kabel. Mss iets voor de handige onder ons ? :)

Verzendingen op eigen risico en op kost van de koper. Bieden doen we dus excl . verz.

Gamer

Legacy Member
* Radeon 9600 xt 256mb €25
* Nec DVD-rw dual layer zwart 8x €25

€ 50 inclusief verzending.

BleKKie

Legacy Member
* Merk X 512mb 3200 (incl vantec heatspread blauw) €30
edit: heatspread heb ek niet bepaald nodig
ik heb 1 latje van deze zitten: 512 MB 266 MHz DDR Ram
is da compatibel, kheb altijd gehoord dat ge best 2 dezelfde types/groote of zo insteekt, ken der de kloten van ma kom, kan ek daar dan iets mee doen, beetje eerlijk plz

white_steam

Legacy Member
WiCk3y zei:
* Asus A7N8X-E Deluxe (nieuw uit rma) €50
35€ exl snelle afhandeling graag

en graag linkje naar deze ? of meer info -> LevelOne 24 Port 10/100BASE-TX + 2 x 10/100/1000T/mini GBIC Switch €70

ravenous

Legacy Member
25€ exl voor graka,
welk merk, welke koeler hangt er aan?

WiCk3y

Legacy Member
white_steam zei:
35€ exl snelle afhandeling graag

en graag linkje naar deze ? of meer info -> LevelOne 24 Port 10/100BASE-TX + 2 x 10/100/1000T/mini GBIC Switch €70

45 wil ik nog als meeneemprijs zien. 35 is noted ma blijft nog even staan dan.
Link : http://global.level1.com/products2.php?Id=636
BlackAngel86 zei:
edit: heatspread heb ek niet bepaald nodig
ik heb 1 latje van deze zitten: 512 MB 266 MHz DDR Ram
is da compatibel, kheb altijd gehoord dat ge best 2 dezelfde types/groote of zo insteekt, ken der de kloten van ma kom, kan ek daar dan iets mee doen, beetje eerlijk plz

Opzich werkt da perfect samen maar niet 100% stabiel (ni dat je daar veel van zou voelen) Nu tis wel zo dat je moederboard dit moet latje moet ondersteunen.

BleKKie

Legacy Member
WiCk3y zei:
Opzich werkt da perfect samen maar niet 100% stabiel (ni dat je daar veel van zou voelen) Nu tis wel zo dat je moederboard dit moet latje moet ondersteunen.

tjah hoe kunde da bekijken zonder je PC open te doen? alleja welk type en zo dat het is

WiCk3y

Legacy Member
ravenous zei:
25€ exl voor graka,
welk merk, welke koeler hangt er aan?
Merk saphire. Cooler is zo een kleintje maar niet meer origineel wegens defect van originele.

WiCk3y

Legacy Member
Da valt moeilijk te zeggen eh ik ben wat geluid gewoon. Nu als je echt iets stil wil kan ik daar nog een passief cool blokje opzetten heb er hier nog zo eentje liggen. Laat iets weten :)

WiCk3y

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
tjah hoe kunde da bekijken zonder je PC open te doen? alleja welk type en zo dat het is
Met wat tooltjes zoals bvb lotherboard monitor zou je je type moete kunnen terug vinden waar met wat research online je wel een antwoord zou moete vinden.

ravenous

Legacy Member
in de prijs? Zou wel graag afhandelen indien het mogelijk is?

ravenous

Legacy Member
ja 35€ excl. ooit overclockt geweest? moogt de gewone koeler der ook op laten ze, da passief blokske moogt ge er zo bij steken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan