Waterboyke
Legacy Member
Hoi iedereen,
Ik heb hier nog twee Harde schijven liggen die weg mogen..
- Maxtor 40Gb P-ATA 7200Rpm 2mb (Geen garantie meer maar werkt nog perfect (net getest), geen bad clusters enzo, dus totaal werkend & inorde !)
- Western Digital 120Gb P-ATA 7200Rpm 8mb (Werkt eveneens perfect & heeft nog garantie tot 02/12/2007 !!)
Verzending mogelijk op eigen risico !
Foto's mogelijk indien gewenst..
Bieden excl. a.u.b. ?!
Ik heb hier nog twee Harde schijven liggen die weg mogen..
- Maxtor 40Gb P-ATA 7200Rpm 2mb (Geen garantie meer maar werkt nog perfect (net getest), geen bad clusters enzo, dus totaal werkend & inorde !)
- Western Digital 120Gb P-ATA 7200Rpm 8mb (Werkt eveneens perfect & heeft nog garantie tot 02/12/2007 !!)
Verzending mogelijk op eigen risico !
Foto's mogelijk indien gewenst..
Bieden excl. a.u.b. ?!



