Archief - Harde schijven !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waterboyke

Legacy Member
Hoi iedereen,

Ik heb hier nog twee Harde schijven liggen die weg mogen..

- Maxtor 40Gb P-ATA 7200Rpm 2mb (Geen garantie meer maar werkt nog perfect (net getest), geen bad clusters enzo, dus totaal werkend & inorde !)

- Western Digital 120Gb P-ATA 7200Rpm 8mb (Werkt eveneens perfect & heeft nog garantie tot 02/12/2007 !!)


Verzending mogelijk op eigen risico !
Foto's mogelijk indien gewenst..

Bieden excl. a.u.b. ?!

Waterboyke

Legacy Member
Mooi bod, maar ik ga nog even afwachten of nog iemand een bod doet..:)

upje...

Waterboyke

Legacy Member
|XcW| zei:
Mss wisselen tegen een plexi case? :)

Hmm, plexi case vind ik op zich nie mooi dus ga ik niet veel mee zijn denk ik, toch bedankt voor het aanbod hoor ! :)


Niemand meer intresse, zijn mooie schijfjes om bijvoorbeeld in een externe case ofzo, kzeg maar iets :)
Mogen ook apart weg maar samen heeft voorrang off course..

Gert1

Legacy Member
azzek geld had, dan haddek ze wel gekocht...mor op de moment hebben gen geld :(

Waterboyke

Legacy Member
sheep zei:
hoe oud is die Maxtor?
maakt die veel lawaai?
Hoe oud...ik zie hier nie direct nen datum op staan dus kweet nie just maar denk een 4 jaar toch al..

Veel lawaai...ik vind van niet, valt goe mee maarja mss vind jij dat wel...:crazy:

Deadelus

Legacy Member
Als je naar de S/N kijkt, dan intypen bij maxtor, dan weet je fabricage datum

en of hij nog garantie heeft

Greetz

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Waterboyke zei:
- Maxtor 40Gb P-ATA 7200Rpm 2mb (Geen garantie meer maar werkt nog perfect (net getest), geen bad clusters enzo, dus totaal werkend & inorde !)

20€ incl

greetz

Waterboyke

Legacy Member
Morgenavond sluit ik af, zal rond 21u zijn ongeveer.. :)

Op dit moment zijn ze voor TresPasseR met een bod van 80€ incl. !

(Kickje)

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Waterboyke zei:
- Maxtor 40Gb P-ATA 7200Rpm 2mb (Geen garantie meer maar werkt nog perfect (net getest), geen bad clusters enzo, dus totaal werkend & inorde !)

23€incl :)

Waterboyke

Legacy Member
CTU_Jackbauer zei:
Sorry, TresPasseR heeft nog steeds me'n voorkeur, hij neemt beide ! :)

Meeneemprijs voor beide -> 80€ excl. of afgehaald off course !

CTU_Jackbauer

Legacy Member
ok is nie erg , ik weet toch nog niet zeker dat de mijne Kapot is :p

Veel succes both of you

Greetz

Waterboyke

Legacy Member
TresPasseR zei:
Hehe ;)
Nog nie te vroeg juichen hoor want als iemand voor vanavond nog de meeneemprijs bied dan ziet ge ze jammer genoeg nog aan uw neus voorbij gaan.. :crazy:

Waterboyke

Legacy Member
Laatste up..

Wie nu 85€ incl. bied heeft ze 100% zeker !! :niceone:

Zit nog garantie op tot EIND 2007 he manne !!!! :)

Waterboyke

Legacy Member
Ok, deze mag gesloten worden !

TresPasseR is de gelukkige winnaar ! :)
PM send ! ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan