Archief - Hard- en software.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zero roofer

Legacy Member
Ik verkoop enkele oude dingen, nl:

1) Videokaartje: Radeon 9250 (60€)

2) Videokaartje: Diamond Stealth Video 2500 (2.5€)

3) Geluidskaartje: Asound Gold (2.5€)

4) Netwerkkaartje: Merk = Compex (er zit nog een ander soort poort aan, 'link' staat erlangs :x foto's op vraag) (2.5€)

5) HDD: Champion: Model C2500-3AF: 2.5Gb (2.5€)

6) CD-lezer: Merk = Vuego. Snelheid = 20x. Modelnr = 620A 004 (5€)

7) Ram-geheugen: 2x 32mb. Merk = Apacer (2.5€)

8) Joystick: Dexxa

9) Game: Thief: The Dark Project (5€)

10) Game: Railroad Tycoon (2.5€)

11) Game: Suske En Wiske Stripmaker (2€)

12) Game: Casino Master (1€ of gratis bij hoogste bieder van de verkoop)

13) Headsetje: Creative HS-300 (één oor kapot, maar kan gemaakt worden) (2.5€)

14) Printer: HpDeskjet 690c (7.5€)

15) Moederbord: weet niet wat het is, het is niet veel bijzonder, maar als er interesse is wil ik wel eens kijken. Ik denk dat er nog een processor opzit.


Ik behoud me het recht blablabla...
De prijzen zijn richtprijzen dus andere boden worden ook overwogen.
Ohja: Foto's op vraag ;)

Happy Bidding!

Zero Roofer.

ps: Staat ook op FOL-Lan Forum

killerbee

Legacy Member
1) Videokaartje: Radeon 9250 (60€)

ff vermelden dat deze videokaart met 128 MB bij forcom aan 38,90 euro staat:
Asus ATI A9250TD AGP Tv 128mb DDR € 38.9
Meer info over videokaart... hoeveel geheugen ? Asus / Sapphire / ... ?

zero roofer

Legacy Member
256mb DDR Memory
128-bit memory interface
4 pixel pipelines
240mhz engine speed
200mhz memory speed
2x 400mhz RAMDAC 10-bit
CRT, DVI & TV-out
8x AGP

Club 3d (ATI)

Dit is dus een beter kaartje dan het kaartje dat jij opnoemde.. Ik weet niet veel van prijzen, dus als je het beterkoop vind, zeg maar, en ik verlaag mijn prijs :)

Er zit nog een spelletje bij btw :p WWF Panda Junior :D

Fartman

Legacy Member
4) Netwerkkaartje: Merk = Compex (er zit nog een ander soort poort aan, 'link' staat erlangs foto's op vraag) (2.5€)

bod 4€ incl

zero roofer

Legacy Member
genoteerd ^^

edit: even vermelden dat moest er door enig toeval iets niet werken, wat me zou verbazen, maar bij verzending weet je maar nooit.. ik daar geen probleem van maak: bewijs me dat er iets mis is, stuur het me trug en ik stort meteen hetzelfde bedrag trug op jouw rekening.. maar nrml zijn er nergens problemen

otzi

Legacy Member
hoi
van waar zijde?
en gade naar follan kome?
ben namelijk geintresseerd in dien printer mijn is gisteren kapot gegaan heb dezelfde ale had :D
greetz

Cyaankali

Legacy Member
Als Thief: The Dark Project in originele en perfecte staat is en je me kan garanderen dat het spel onder windows xp draait, bied ik 5 euro inclusief verzendingskosten. De doos had ik er eveneens graag bij gehad.

Greetz Cyaankali

;)

zero roofer

Legacy Member
@otzi: follan gaat ni door, dusja..

@cyaankali: Ik speelde het toch op winXP, en het werkte, ik speelde het gwoon niet graag, en zit nog in jewelcase.. je bod is dus genoteerd

kristof.niesen

Legacy Member
hoeveel mb heeft die diamond video kaart en als ik hem genoeg vindt biedt ik 5€ inc

zero roofer

Legacy Member
goh da weet k ni.. da komt ech uit een oud systeemke.. kdenk 64mb, ma kben ni zeker

kristof.niesen

Legacy Member
kunt ge da mischien is opzoeken
en die processeor op dat moederbrd hoeveel ios dat

otzi

Legacy Member
hmmz ya idd heb het net gezien
we spijtig :(
da da niet doorgaat
ma euhm als ge kortbij woonde ofzo kunne we ergens aspreken he
ik woon in genk en studeer in hasselt(phl) dusjah ^^
ge laat maar iets wete
greetz

zero roofer

Legacy Member
ik woon aan de kanten van riemst, en kga naar school in bilzen =( en tis nu ni da k ech vaak in hasselt/genk kom

Cyaankali

Legacy Member
Voor alle misverstanden te vermijden zoek ik dus het origineel, geen budgetversies. Laat er aub duidelijkheid over bestaan want ik heb het al meegemaakt dat ze achteraf met budgetversies komen aandraven en dat is dus niet de bedoeling.

Greetz Cyaankali

;)

@cyaankali: Ik speelde het toch op winXP, en het werkte, ik speelde het gwoon niet graag, en zit nog in jewelcase.. je bod is dus genoteerd[/QUOTE]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan