Archief - Half-Life 1 + 2 + Epsiode 1 + Episode 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
Ik verkoop wegens single player uitgespeeld en geen intresse in online :
Steam account
met volgende games :
Counter Strike : Source
Half-Life 2 (dvd bijgeleverd)
Half-Life 2 : Deatmatch
Half-Life 2 : Episode One
Half-Life 2 : Episode Two
Half-Life 2 : Lost Coast
Half-Life Deathmatch : Source
Portal
Team Fortress 2

Evenals 2 gift passes voor Half-Life 2 en Half-Life 2 : Episode One (één voor elk)

(edit : is dus de Orange box + 2 die twee gift passes)

Alsook op cd :
Half-Life Generation, bevat :
Half-Life
Opposing Force
Counter Strike
Blue Shift


Oeps, iets te snel geklikt, deze staat ook nog ff bij prijsschatting omdat ik geen idee heb van realistische prijs :-)

KO

Legacy Member
Heb jij die half life generation key(s) al gebruikt op een steam account ?

Zonee, wil ik wel 5 euro geven voor de key(s) alleen :)

longpatje

Legacy Member
=[KO]=;9243976 zei:
Heb jij die half life generation key(s) al gebruikt op een steam account ?

Zonee, wil ik wel 5 euro geven voor de key(s) alleen :)


Ik dacht van niet, zal het vrijdag eens ff opzoeken, maar ik herhaal, normaal niet.

mythe

Legacy Member
Orange Box zelf houd toch geen HL2 in?
Zeg mij is je minimumprijs en staat het op appart steam-account of moet de code nog ingevoerd worden?

Ik ben wel geïnteresseerd in Episode 2 en eventueel Portal en TF2.

longpatje

Legacy Member
mythe zei:
Orange Box zelf houd toch geen HL2 in?
Zeg mij is je minimumprijs en staat het op appart steam-account of moet de code nog ingevoerd worden?

Ik ben wel geïnteresseerd in Episode 2 en eventueel Portal en TF2.

Orange box =

Half-Life 2
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Episode Two
Portal
Team Fortress 2

Alles van HF2 staat samen op één steamaccount.


Dus ik twijfel of ik die dingen apart kan verkopen.
Die giftpasses veronderstel ik van wel

KO

Legacy Member
Maar kunnen de keys van Generation nog steeds worden ingegeven in Steam ?

mythe

Legacy Member
Dan ben ik wel bereid voor de Orange-Box over te kopen als ik van mijn Half-Life 2 afgeraak dan :).

KO

Legacy Member
Ik kom even mijn bod van 10 euro bevestigen.

We zullen het testen van de keys regelen via PM ^^

longpatje

Legacy Member
=[KO]=;9249780 zei:
Keys waren jammergenoeg al eens gebruikt op een steam account :sad:


Jammer genoeg wel, dat was dus ook buiten mijn medeweten :(

Swat,
rest dus nog de half-life 2 reeks :)
En die zijn garantie zeker in orde aangezien de account meegaat.

mythe

Legacy Member
longpatje zei:
Jammer genoeg wel, dat was dus ook buiten mijn medeweten :(

Swat,
rest dus nog de half-life 2 reeks :)
En die zijn garantie zeker in orde aangezien de account meegaat.
De Orangebox werkt zeker nog zonder problemen?

Zoja: bodje van 25 euro.
Beschouw het als begin bodje. Ga eerst is zien wat het nieuw waard is en ik nog voor kan geven als ik HL2 verkoop.

longpatje

Legacy Member
mythe zei:
Juist klein vraagje nog.
Je hebt toch de orange box in je bezit (doosje) en niet gewoon via steam account gedownload?

Nee, zoals in topic staat is enkel dvd van Half-Life 2 erbij, de rest is idd via steam.

mythe

Legacy Member
longpatje zei:
Nee, zoals in topic staat is enkel dvd van Half-Life 2 erbij, de rest is idd via steam.
Da's wel ambetant. Had er liever die DVD's bij gehad voor mijn downloadlimiet.

Mag men bod van op 20 euro genoteerd worden?

longpatje

Legacy Member
vanaf 25 excl noteer ik,
meeneem 30 excl.
Ik ga wel eens ff checken of ik geen reservekopie van die games kan maken, kan ik die mss mee sturen op dvd ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan