Archief - H2O Gamepc 3200+, 6800GT, 1GB OCZ

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SoliD

Legacy Member
Ik verkoop het volgende als geheel. De verkoop gaat enkel door als ik tevreden ben met het geboden bedrag en de koper het hier bij mij thuis komt afhalen.

Chieftec MIDI Black (incl 430W voeding)
Koolance Exos externe waterkoeling met CPU200 koeler
AMD 3200+ socket754
1GB OCZ PC4000 Platinum
DFI Lanparty UT nF3 250gb
Asus GForce 6800GT 256MB DDR3 (met arctic silencer copper koeling!)
2 * 160GB Seagate 7200.7 SATA
Aopen DVD-writer
NEC DVD-ROM
PAPST 120mm casekoeling
54MBPS Dlink wireless pci card
Haier 17" TFT (Contrast Ratio: 350:1, Brightness: 250 cd/m2, Response Time (Tr+Tf): 30 ms) zwart, zeer goed game scherm
Logitech toetsenbord
Microsoft explorer4 muis
Ultraglide muispad

Ik verkoop het volgende als geheel. De verkoop gaat enkel door als ik tevreden ben met het geboden bedrag en de koper het hier bij mij thuis komt afhalen.

SoliD

Legacy Member
Twinspark zei:
Bod €450. Van waar bent u?
Is nog altijd niet genoeg in mijn ogen :)
maar om op uw vraag te beantwoorden, ik ben van Beringen (Limburg)

Desolation Angel

Legacy Member
Is die 6800GT een van de reeks met of zonder 2 DVI poorten ?

piotke

Legacy Member
SoliD, lang geleden, alles cava ?

620 als je kan leveren in Edegem (ts A'pen en MEchelen)

SoliD

Legacy Member
Llow piotke, met mij alles prima, met u?

Leveren kan altijd wel als je dat wilt,
Maar 620€ lijkt mij nog te weinig :)

piotke

Legacy Member
Heb je dan een richtprijs ? Want we zitten aan bijna het dubbele van de eerst gebonden prijs zonder een zicht te hebben...

SoliD

Legacy Member
Surprise me :)
Het is nog altijd een zeer goed systeem (dat zeker niet op zijn einde zit moest iemand het interesseren) en ik wil er niet teveel geld op verliezen.

Het is ook mogelijk om mij ruilvoorstellen (GSM's voornamelijk) te doen met een opleg.

CuRv3

Legacy Member
uw scherm is de bottleneck voor dees verkoop...Je zou je scherm appart moeten verkopen, want denk niet dat veel mensen geinteresseerd zijn in een aankoop van TFT scherm met 30ms...je hebt toch minimaal 12ms nodig om te gamen en je hebt nu al schermen van 4ms ofzo (anders last van ghosting)...dit is gewoon een waarschuwing voor de mensen die geinteresseerd zijn, want het is een gamerspc

SoliD

Legacy Member
Vroeger bestonden er ook al schermen van 30ms waar PERFECT mee gegamed kon worden, dus je hoeft niemand te waarschuwen.
Ik speelde regelmatig NFS: MW (wat snelle beelden zijn) en van ghosting was er nooit sprake.

@ piotke: een minimumprijs van 800€ zou al leuk zijn :)

--NickName--

Legacy Member
is dat zo een haier van zwarte kleur, zilveren voet en glasplaat ervoor ?

SoliD

Legacy Member
Wel een zwarte kleur (helemaal) maar de rest niet :)
(heel de pc is zwart)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan