Fear
Legacy Member
Joined: 13 Sep 2005
Posts: 12
0 points
PostPosted: Sun Jan 22, 2006 8:38 pm Post subject: Guanghsing GHS-2000 Big Cube Server Case Reply with quote Edit/Delete this post Delete this post
Ik verkoop mijn guanghsing server case, mede omdat deze te groot werd tijdens het verslepen naar lan-party's etc...
Deze case is van hoogkwaliteit, en heeft enorm veel plaats. Neem een stacker, plaats 2 zulke naast elkaar, en je hebt ongeveer deze cube case.
Als je bijvoorbeeld 4-in-3 racks gebruikt, kunnen er een hoop schijven in. Ik had bv. al 24 disks steken.
Hier wat info:
http://www.guanghsing.com.tw/proddetail.asp?linenumber=66
Er zijn een paar dingen verandert:
- 4 blowholes in de zijkant voor extra air-toevoer
- psu-plaat gemod voor gebruik van 2 normale psu's. (redundant psu's gebruiken gaat nog steeds)
Verder wat krassen enz... van verhuis, de normale dingen dus.
Ik heb deze case gekocht aan Harvester voor 400€, ik wil er nog 350 € voor. Nieuw kost deze case nog steeds een goede 900 dollars.
Voor foto's pm me je e-mail
ofwel men msn-adres = [email protected]
locatie: dentergem
staat ook op lotverkopen.be, geen off-topic-flame comments aub
Posts: 12
0 points
PostPosted: Sun Jan 22, 2006 8:38 pm Post subject: Guanghsing GHS-2000 Big Cube Server Case Reply with quote Edit/Delete this post Delete this post
Ik verkoop mijn guanghsing server case, mede omdat deze te groot werd tijdens het verslepen naar lan-party's etc...
Deze case is van hoogkwaliteit, en heeft enorm veel plaats. Neem een stacker, plaats 2 zulke naast elkaar, en je hebt ongeveer deze cube case.
Als je bijvoorbeeld 4-in-3 racks gebruikt, kunnen er een hoop schijven in. Ik had bv. al 24 disks steken.
Hier wat info:
http://www.guanghsing.com.tw/proddetail.asp?linenumber=66
Er zijn een paar dingen verandert:
- 4 blowholes in de zijkant voor extra air-toevoer
- psu-plaat gemod voor gebruik van 2 normale psu's. (redundant psu's gebruiken gaat nog steeds)
Verder wat krassen enz... van verhuis, de normale dingen dus.
Ik heb deze case gekocht aan Harvester voor 400€, ik wil er nog 350 € voor. Nieuw kost deze case nog steeds een goede 900 dollars.
Voor foto's pm me je e-mail
ofwel men msn-adres = [email protected]
locatie: dentergem
staat ook op lotverkopen.be, geen off-topic-flame comments aub
