Archief - GRATIS: MS Sidewinder Wheel + Sidewinder 3D Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yank

Legacy Member
'k Heb ze allebei zelf gekregen van iemand die nieuwere gekocht heeft, maar 'k heb ze nooit gebruikt omdat ik geen gameport heb. En aangezien ze nu toch maar in de weg liggen en ze toch geen kosten waard zijn omdat ik zelden race-games speel, mogen ze GRATIS weg. Maar wordt enkel op gehaald in Sint-Andries (Brugge).
Verpakking, factuur,... is er wel niet meer, enkel joystick, stuur en wielen (+ adapter) zelf.

Microsoft Sidewinder 3D Pro:
foto (google): http://www.sunstorm.com/ceo/reviews/3dpro-1.gif
Aansluiting: op gameport

Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel + adapter:
foto (google): http://www.tweak3d.net/reviews/microsoft/swffwheel/images/4.gif
aansluiting: pedalen worden op stuur aangesloten, stuur op gameport

Liefst allemaal in één keer en zo vlug mogelijk weg!

Yank

Legacy Member
brechtvm zei:
ik ben vaak in koksijde...
indien we ergens in de buurt (parking autostrade (tussen koksijde <-> gent) ofzo) kunnen afspréken, wil ik het wel overnemen :)

(kwil eventueel het gehéle pakket overnemen ook, indien u dit wenst)
Koksijde is wel wat ver van Brugge he :sop:
Maar goed geprobeerd.
't Is trouwens vooral stuur en pedalen die wegmoeten, die joystick neemt niet zoveel plaats in.

PS: 'k ben maar 16j, geen auto, geen brommer en 'k ga niet vragen aan m'n pa om me te voeren voor iets waar ik niets voor krijg

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
idd ... same here menlor ...
ma uiteindelijk, ge betaald treinticket en ge hebt voor 20&#8364; al da gerief ofzo :D

Yank

Legacy Member
Is er nog, maar 'k zou eigenlijk niet weten wat een rudder is. 'k Wil morgen wel wat eigen foto's nemen moest dat helpen.

XYRIS

Legacy Member
Als je de joystick vastpakt dat je niet enkel voor, links en rechts kunt doen maar ook "draaien"

Maar ik zie Gameport maar ik heb dat niet , dus laat maar :(

Atmosfera

Legacy Member
is wel een fijn stuurke, heb ook zo een ma ligt al jaren te rotten op de zolder
heb het hier een dik jaar geleden is te koop gezet ma kreeg et nie weg :p

Yank

Legacy Member
PM gekregen voor stuur en pedalen, die gaan normaal dit weekend de deur uit. Joystick mag dus nog eventueel weg.

'k Denk dat er een rudder op zit, 'k kan die toch beetje draaien. 'k Denk trouwens dat er wel adapters bestaan van gameport naar USB. Of anders kun je een oud geluidskaartje zoeken op PCI met gameport op.

DyNaRaX

Legacy Member
spijtig dat het stuurtje al gereserveerd is anders kwam ik ze beiden ophalen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan