-etienne-
Legacy Member
Ik verkoop dus een MSI Geforce 5200
- foto: klik
- specs: Klik
Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest. Heeft laatste maand moeiteloos mijne 21" van een resolutie van 1600*1200 voorzien. Ik speelde zelfs BF II met dit kaartje.
Regels van verkoop:
- bieden mag vanaf 10 euro
- van zodra de prijs mij aanstaat zal ik dit duidelijk vermelden en dan blijft topic nog 24 u lopen voor de rest ook nog een kans te geven.
- staat de prijs mij niet aan hou ik het kaartje als back up
- verkoop komt op Tones, Telenet en Loveno.
- afhalen in Boutersem/Leuven heeft voorrang op verzenden
- Bieden gebeurt excl !!!!
- foto: klik
- specs: Klik
Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest. Heeft laatste maand moeiteloos mijne 21" van een resolutie van 1600*1200 voorzien. Ik speelde zelfs BF II met dit kaartje.
Regels van verkoop:
- bieden mag vanaf 10 euro
- van zodra de prijs mij aanstaat zal ik dit duidelijk vermelden en dan blijft topic nog 24 u lopen voor de rest ook nog een kans te geven.
- staat de prijs mij niet aan hou ik het kaartje als back up
- verkoop komt op Tones, Telenet en Loveno.
- afhalen in Boutersem/Leuven heeft voorrang op verzenden
- Bieden gebeurt excl !!!!

