smile and die
Legacy Member
Bij deze verkoop ik 1 van bovenstaande graka's.
Momenteel steekt er bij mij de Geforce4 Ti 4600 in MET AC NV silencer 1. ( net 3 maanden oud de cooler, met factuur)
De FX5900 XT 128MB komt uit m'n pa z'n pc die nu nieuwe graka heeft.
Ik zou opteren om die in mijn pc te steken en de Geforce 4 te verkopen.
Alleen vind ik het beetje jammer omdat er net nieuwe cooling opsteekt.
Maar goed, iemand interesse in 1 van deze 2?
Laat maar weten wat je ervoor nog wil geven, dan bekijk ik het.
Indien de prijzen te laag zijn behoud ik mij het recht niet te verkopen.
Heb niet echt een idee wat deze nog waard zijn.µ
mvg
Jelle
edit: allebei agp !
Momenteel steekt er bij mij de Geforce4 Ti 4600 in MET AC NV silencer 1. ( net 3 maanden oud de cooler, met factuur)
De FX5900 XT 128MB komt uit m'n pa z'n pc die nu nieuwe graka heeft.
Ik zou opteren om die in mijn pc te steken en de Geforce 4 te verkopen.
Alleen vind ik het beetje jammer omdat er net nieuwe cooling opsteekt.
Maar goed, iemand interesse in 1 van deze 2?
Laat maar weten wat je ervoor nog wil geven, dan bekijk ik het.
Indien de prijzen te laag zijn behoud ik mij het recht niet te verkopen.
Heb niet echt een idee wat deze nog waard zijn.µ
mvg
Jelle
edit: allebei agp !
