Archief - graka Geforce4 Ti 4600 / FX 5900 XT 128MB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smile and die

Legacy Member
Bij deze verkoop ik 1 van bovenstaande graka's.
Momenteel steekt er bij mij de Geforce4 Ti 4600 in MET AC NV silencer 1. ( net 3 maanden oud de cooler, met factuur)
De FX5900 XT 128MB komt uit m'n pa z'n pc die nu nieuwe graka heeft.
Ik zou opteren om die in mijn pc te steken en de Geforce 4 te verkopen.
Alleen vind ik het beetje jammer omdat er net nieuwe cooling opsteekt.

Maar goed, iemand interesse in 1 van deze 2?
Laat maar weten wat je ervoor nog wil geven, dan bekijk ik het.
Indien de prijzen te laag zijn behoud ik mij het recht niet te verkopen.
Heb niet echt een idee wat deze nog waard zijn.µ

mvg

Jelle

edit: allebei agp !

smile and die

Legacy Member
ik ga nog even afwachten aangezien dat de prijs is van de cooler die eropstaat die nog zo goed als nieuw is. zou willen zeggen dat ik de kaart zelf eigenlijk zo goed als "gratis" wegdoe.

smile and die

Legacy Member
@Hungry dat bodje ga ik noteren. Ga nog wel even afwachten voor het geval er nog andere geinteresseerden zouden zijn.

@ retspan ik heb van beide kaarten jammer genoeg geen doosje ofzo meer.
ben ook helemaal geen kenner, maar de Ti 4600 zou een ASUS moeten zijn, en uitvoering, wat bedoel je daar mee? de FX5900XT heb ik hier voor mij liggen en daar zie ik Nvidia opstaan. Weet niet meteen welke informatie ik nog meer zou kunnen geven.
Voor picjes zal ik in de loop van de avond zorgen.

edit:
hier de beloofde pics:
Ti4600 -
pic 1 :http://img231.imageshack.us/img231/12/p1000638largeln3.jpg
pic 2:http://img128.imageshack.us/img128/7375/p1000639largejl2.jpg

FX5900 XT 128MB -
pic 1:http://img128.imageshack.us/img128/1157/p1000640largewm6.jpg
pic 2:http://img128.imageshack.us/img128/7033/p1000641largefp1.jpg

smile and die

Legacy Member
laatste up
hoogste bod momenteel op Ti kaart 30 exclu van Hungry.

smile and die

Legacy Member
Gamer, aangezien er momenteel al een aanvaardbaar bod is op de Ti zal ik eerder overwegen om die te verkopen. Moesten er toch nog enkele zaken veranderen laat ik je dat zeker weten en dan zou je bod van 25€ ( excl dan wel) aanvaard zijn.

indien er binnen de 24u geen hoger bod is wordt de Ti kaart verkocht aan Hungry.

smile and die

Legacy Member
Gamer / Hungry, heb net nog even beide kaarten getest en heb gemerkt dat er bij de kaart van m'n pa ( de FX5900 XT 128MB ) een klein probleempje was, de cooler draaide blijkbaar niet, ik ga nog even verder checken waardoor dit zou kunnen komen, moest het wel degelijk stuk zijn kan ik dit natuurlijk niet zo verkopen, ik laat jullie zeker nog iets weten, bij deze ga ik de verkoop nog wat uitstellen, van zodra ik meer weet post ik hier opnieuw, ik hoop op jullie begrip. Alvast bedankt.

mvg

Jelle

Hungry®

Legacy Member
geen probleem alhoewel k niet inzie wat er scheelt met de TI waarop mijn bod was gedaan en dat een uur voor het afsluiten zelfs niet was 'overboden' , Gamer had zelfs niet gereageerd door zijn inzet op die andere kaart te verhogen.

Maar no problem, het staat je ook vrij om mettertijd een nieuwe verkoopsthread op te starten. ;)

smile and die

Legacy Member
ok ik zal dit even verklaren, zoals ik in de eerste post vermeld had ging ik maar 1 van de 2 kaarten verkopen, dit hing een klein beetje af van de boden natuurlijk, mijn voorkeur ging uit om die FX te behouden ( vorige kaart van m'n pa) en mijn TI weg te doen. Nu, zoals je zegt, net voor de verkoop, wou ik om zeker te zijn dat alles in orde was, nog even de kaarten controleren en merkte ik dat de cooler bij die FX blijkbaar niet meer werkte. En aangezien ik daar dan weinig mee zou kunnen aanvangen is het beetje logisch dat ik m'n eigen kaart bijhou. Dank voor je begrip en mijn excuses voor het ongemak.

ps: wil natuurlijk nog altijd niet zeggen dat de verkoop niet kan doorgaan, ik ga ff uitzoeken wat het probleem juist is bij die FX en van zodra ik meer weet laat ik dit hier weten.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan