Archief - gforce 3 ti 500 (64mb) vanaf 10€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

robbeke

Legacy Member
heb hier wegens een upgrade van men server een gforce 3ti liggen die weg mag
perfect kaartje voor een low end pc...
draait toch nog vlot call of duty 2


vanaf 10€ exclusief.
ik sluit vanavond al af... zodat het maandag gestort is en dinsdag opgestuurd.

josuwa

Legacy Member
wa voor kaart is da en hoe weet ik of ik deze in mijn ocmputer kan steken , kan hem even opendoen? zou ik CSS kunnen draaien ermee op een PIII550mghz?:p kweet da da een moeilijke vraag is maar anders toon ik wel interesse , en ja weet da da dan op 640*480 zal zijn maarja...

kristof.niesen

Legacy Member
10 euro
kan je hem naar diepenbeek brengen en is er ook nog doos en zo bij

robbeke

Legacy Member
das een agp kaartje
css daar heb ik geen idee van , ma ik weet wel dat dat niet zo een heel zwaar spel is. als call of duty werkt , zou ik niet weten waarom css niet.
ik heb zoal eens gezien , die vragen een 32mb grafische kaart dus da gaat normaal goed vlot lukken , ik garandeer wel niets met 550mhz

robbeke

Legacy Member
voor 10€ ga ik die uiteraard niet naar diepenbeek brengen .
doos en zo heb ik niet. zit trouwens in examen periode, dus post is zuiverste voor mij

josuwa

Legacy Member
hmm
ik zal op CSSforum vragen
en dan misschien nieuwe case voeding en mobo en cpu kopen , das toch niks?:unsure: 15€INCLU onder voorbehoud!

robbeke

Legacy Member
brengen kan ik em niet , opsturen wel , maandag gestort is dinsdag op de post, is donderdag , ten laatste vrijdag bij u

robbeke

Legacy Member
ben er toch bijna zeker van , half life 2 zegt hij dat hij kan spelen.

Tom911

Legacy Member
Ik heb hier thuis een AMD XP 1700+, 512 ddr pc2100 met zo'n GF3 Ti200 64mb en die draait Half Life 2 zonder problemen. En het ziet er, naar mijn normen, heel behoorlijk uit.

DeNB3rt

Legacy Member
robbeke zei:
ben er toch bijna zeker van , half life 2 zegt hij dat hij kan spelen.

met een gf3 ti kunje perfect HL2 spelen, wel in een AMD 3200+ getest, alles dik op medium 1280*1024

Zelfs op een Gf4MX kunje HL2 spelen,wel 800*600 en op low, maar zonder lagg.

Hopelijjk hebk u een dienst bewezen:niceone:

Tha Soul

Legacy Member
Kaart al vekocht?
Hoelang is de kaart in gebruik geweest? nooit probs mee gehad of oced?
10€ en ik kom ze hale.

xtension

Legacy Member
Ik heb nog zo'n GeForce 3 Ti 500 128MB liggen, die kaartjes presteren echt nog super voor hun leeftijd!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan