Archief - Geheugen: SD-Ram + 2x (mobo + cpu)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hello,

Heb hier nog enkele reepjes SD geheugen dat weg mag/MOET:) :

1: 512Mb Pc133 (TakeMS) klik
2: 256Mb Pc133 (Apacer) klik
3: 128Mb Pc133 (???) Klik
4: 128Mb Pc133 ("m"?)
5: 128Mb Pc133 (NEC) klik

Daarnaast nog de 2 volgende setjes:


A) Amd 600Mhz + Moederbord + Koeler klik
B) Intel 400Mhz + Moederbord + Koeler klik

Heb ook nog: Hoopje Lan-kaarten, vga kaartjes AGP/PCI (simpele) & Voedingen

Bieden maar!!!!

Carlito

Legacy Member
Heb je iets meer info ivm die NICS? Welke chipset? (RTL8139 10/100) Startprijs?

XYRIS

Legacy Member
Heb:

2x Nieuwe (in doos met driver enz) SWEEX 10/100 VIA chipset

1x D30TX Realtec 8139 http://www.connectgear.com/NICs/GN-D30TX.htm
1x Realtec 8029
2x Realtec 8029 (DLINK)
1x Dlink DFE-530TX 10/100http://www.shoplive.be/epromo/pdf/D-LINK/dfe530.pdf
1X Compaq 10/100 "mpx" cHipset?
1X 3com "Parallel Tasking" 10/100
1x 3com "Parallel Tasking 2" 10/100 Base-T Net Card
1x DP83815CVNG 10/100 (fc-515LS) Realtec?

Carlito

Legacy Member
XYRIS zei:
Heb:

2x Nieuwe (in doos met driver enz) SWEEX 10/100 VIA chipset

1x D30TX Realtec 8139 http://www.connectgear.com/NICs/GN-D30TX.htm
1x Realtec 8029
2x Realtec 8029 (DLINK)
1x Dlink DFE-530TX 10/100http://www.shoplive.be/epromo/pdf/D-LINK/dfe530.pdf
1X Compaq 10/100 "mpx" cHipset?
1X 3com "Parallel Tasking" 10/100
1x 3com "Parallel Tasking 2" 10/100 Base-T Net Card
1x DP83815CVNG 10/100 (fc-515LS) Realtec?

Dat is inderdaad wel een hoopje! :-) Ik zou er 3 nodig hebben. Dacht aan de 2 sweexen en natuurlijk de D30TX.

De 3com zien er natuurlijk ook mooi uit. Mss kan ik best beslissen als ik erachter kom...

Wat is de prijs voor 3 stuks? Afgehaald natuurlijk!

[edit]Bijna vergeten, ik zou ook nog een low-profile voeding kunnen gebruiken. Heb je een voorstel voor een kitprijs?[/edit]

XYRIS

Legacy Member
Carlito zei:
Dat is inderdaad wel een hoopje! :-) Ik zou er 3 nodig hebben. Dacht aan de 2 sweexen en natuurlijk de D30TX.

De 3com zien er natuurlijk ook mooi uit. Mss kan ik best beslissen als ik erachter kom...

Wat is de prijs voor 3 stuks? Afgehaald natuurlijk!

[edit]Bijna vergeten, ik zou ook nog een low-profile voeding kunnen gebruiken. Heb je een voorstel voor een kitprijs?[/edit]

Aan welke prijs had je gedacht?

Heb deze hoop voedingen nog: http://users.telenet.be/XYRIS/Voedingen.jpg
+nieuwe 300watt ook een gewone

XYRIS

Legacy Member
Carlito zei:
€ 17.5 voor 3nics naar keuze bij afhaling en een PSU'tje. PSU kan tot 200W min.

net afgehaald geweest, prima inorde, zal je een Itrader gaven si.

Richtprijsjes voor geheugen:

512: 20€ (25€ meeneem)
256: 15€
128: 10€

Setjes: ni te veel

XYRIS

Legacy Member
UPJE

50€ MEENEEM indien je ALLES pakt

tenzij ik deal heb met bodini, dan geld 35€ voor alles

Vulkaantje

Legacy Member
50 Euro inc hier voor alles als alles werkt en het opgestuurd kan worden.

XYRIS

Legacy Member
Vulkaantje zei:
50 Euro inc hier voor alles als alles werkt en het opgestuurd kan worden.

Heb je ook nog interesse zonder 512 latje?
Zo weet ik of ik dan zeker van mijn ram af ben of ni

Ozymandias

Legacy Member
Heb je er per toeval nog een agp 2x (of ouder) kaart tussen zitten die al een dvi uitgang heeft?

XYRIS

Legacy Member
Ozymandias zei:
Heb je er per toeval nog een agp 2x (of ouder) kaart tussen zitten die al een dvi uitgang heeft?

neen, mijn "strafste" kaart is een Hercules 3D Prophet 4000XT 64MB maar die fan draaid nitet te best meer

sarnath

Legacy Member
k ben op zoek naar een pci vga kaart, stuur anders maar een pm voor eentje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan