pantezz
Legacy Member
Ik verkoop mijn vorige graka, nl een FX5700le 128DDR. Toen ik hem uit mijn PC haalde nam ik vast dat de Fan schuin zit
, hoe het komt weet ik ook niet, maar de graka heeft met die fan nog zo'n 2 maand gedraaid zonder problemen, wat ik ook raaar vond
.
Hij is uit garantie, maar ik heb wel alle toebehoren nog zoals drivers en doos.
Nu ja, zeg maar hoeveel jullie er willen voor geven...
, hoe het komt weet ik ook niet, maar de graka heeft met die fan nog zo'n 2 maand gedraaid zonder problemen, wat ik ook raaar vond
.Hij is uit garantie, maar ik heb wel alle toebehoren nog zoals drivers en doos.
Nu ja, zeg maar hoeveel jullie er willen voor geven...
