Archief - Geforce 7900GT 512MB PCI-E

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
Object :
- Grafische kaart
- Geforce 7900GT 512MB
- PCI-E
- Merk = Gainward
- Zeer zuinige kaart !
(draaide hier perfect in mediacenter met 250W voeding)

Prijs :
Had er graag nog op zn minst 100€ voor gezien ?
Meeneemprijs = 150€

Regels :
- Afhaling te Zottegem of Gent-Sint-Pieters (en Koksijde soms)
- Opsturen per post is op kosten en risico van de koper ( aangetekende verzending op aanvraag van de koper).
- Boden via PM worden genegeerd.
- Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
- Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
- Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators.
- Bieden exclusief verzending.
- Bieden = Kopen !
- Verkoop sluit af wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod, of wanneer de meeneemprijs bereikt is...
- Commentaar over de prijs kan via PM, als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub).
- Verder behoud de verkoper zich het recht om deze onderdelen ook in vriendenkring,msn,.. te koop aan te bieden.
- Indien er teveel offtopic gegaan wordt, sluit ik deze thread/laat ik deze thread sluiten.
- Door hieronder te posten verklaart u zich akkoord met bovenstaande regels ! (en eventuele daarbij horende gevolgen)

mega_stihl

Legacy Member
nog nooit in 512mb gezien, maar indien dit echt 512 is: €100 excl :)

SMa

Legacy Member
Had je dit nu een week eerder verkocht was't al in orde, jammer...
Momenteel ben ik nog met een andere deal bezig, als die afspringt laat ik zeker nog iets weten! :)

brechtvm

Legacy Member
@ SMa :

afhaling in school is dus een optie in uw geval ;)

@Mega_Stihl :

as you can see : 512mb exists :)

bod genoteerd

brechtvm

Legacy Member
Gamer zei:
Waar aangekocht, garantie aanwezig ?

allinonesystems
garantie : geen idee of die er nog is, maar zal sowieso via s/n moeten...

Kaart kan uiteraard wel getest worden bij afhaling

DoomSayerSantos

Legacy Member
we zijn nu 3 dagen verder kun je eens bevestigen als em aan mij verkocht is of niet ?

brechtvm

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
we zijn nu 3 dagen verder kun je eens bevestigen als em aan mij verkocht is of niet ?

Euhm, zit aan up 1/3 :ironic:
nog 2 ups te gaan dus..
Als je m persé snel nodig hebt > meeneemprijs :)
U moet begrijpen dat ik voor 5€ meer dan de minimumprijs niet zomaar 2 ups ga laten vallen en direct de kaart toewijzen :)

DoomSayerSantos

Legacy Member
ik ga ier wel geen week meer op wachten er zijn nog mensen die ongeveer dezelfde kaarten verkopen.

Dr.Gay

Legacy Member
De meesten mensen houden precies van dromen :)
Ge moogt blij zijn dat ge hem aan deze prijs kunt kwijt geraken, 105-110€ is al meer dan schappelijk.

DoomSayerSantos

Legacy Member
mijn bod vervalt heb een betere deal bij iemand anders die me niet laat wachten.

jastas

Legacy Member
Ruil tegen een 7600gt met zalman vf900cu + opleg? Ben van Gent dus kan langskomen.

brechtvm

Legacy Member
jastas zei:
Ruil tegen een 7600gt met zalman vf900cu + opleg? Ben van Gent dus kan langskomen.

1. Sorry voor de late reply

2. Liefst geen ruil..tenzij u een immense opleg geeft ? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan