DigitalOverdose
Legacy Member
Ne gewone Geforce 6800GT 256Mb AGP van het merk PNY. Moet weg wegens upgrade van m'n systeem naar PCI-E.
Hij is ongeveer een goei half jaar oud en werkt perfect. Factuur en doos heb ik nimeer aangezien ik een paar maand geleden ben verhuisd en die nu onvindbaar zijn.
Startprijs: 150€ en afhalen geniet de voorkeur.
PS: hij kan dus ook geruild worden tegen een deftige PCI-E kaart van zowel ATi als nVidia.
Hij is ongeveer een goei half jaar oud en werkt perfect. Factuur en doos heb ik nimeer aangezien ik een paar maand geleden ben verhuisd en die nu onvindbaar zijn.
Startprijs: 150€ en afhalen geniet de voorkeur.
PS: hij kan dus ook geruild worden tegen een deftige PCI-E kaart van zowel ATi als nVidia.

Tenzij u mijn voorgaande post als meeneemprijs beschouwt..
Maar 190Excl is goed hier geleverd.. Tenzij je aan gamer verkoopt.