Archief - [GAMES] Paar GAMES

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
Quake 4 collectors edition : 5 exclu
Unreal Tournament 2003 : 5 exclu
Unreal Tournament deluxe editie (unreal 2 + ut 2004) : 5 exclu
Black & White Game + add-on : 5 exclu
Black & White 2 : 5 exclu



allen beginprijzen, mogen weg vanaf deze prijs !
meeneemprijs is hier 35 euro inclu voor alles... bieden boven 5 euro op een game vervalt de meeneemprijs, tenzij toch iemand beslist ze allemaal te nemen.



Grts

Firedwarf

Legacy Member
Black & White Game + add-on : 5 exclu
Black & White 2 : 5 exclu

10 exclu indien et GEEN budget versies zijn of dergelijke en alles perfect speelbaar is met boekje en dergelijke erbij

tinbie

Legacy Member
Firedwarf zei:
Black & White Game + add-on : 5 exclu
Black & White 2 : 5 exclu

10 exclu indien et GEEN budget versies zijn of dergelijke en alles perfect speelbaar is met boekje en dergelijke erbij

sorry maar het zijn beide budget versies :(

cd's hebben 1 x in de pc gezeten and thats it. b&w2 is ne classic met boekje bij
b&w 1 is een top series, daar zat geen boekje bij, enkel de expansion.


ALLE CD'S IN PERFEKTE STAAT!

mssn 1 of 2 x in de pc gezeten. Richtprijzen blijven hetzelfde :)

tinbie

Legacy Member
² upje voor de avond :)

verbaasd me eigenlijk dat niemand een game wil :/

Firedwarf

Legacy Member
budget versies aan 5 euro is gewoon wat te duur das al

ma goed 7.5 dan voor beide exclu dus 10 inclu

tinbie

Legacy Member
Firedwarf zei:
budget versies aan 5 euro is gewoon wat te duur das al

ma goed 7.5 dan voor beide exclu dus 10 inclu

okay :)
dat is goed voor mij :)


de rest mag weg voor 20 inclu !


Grts.

tinbie

Legacy Member
interesse via kapaza voor unreal deluxe editie
final upje :)

S.conceiçao7

Legacy Member
hoewel ik quake 4 al een keer heb,
wil ik die 2 disc SE wel kopen voor 5,5 euro incl. verzending ! (is dus 4 euro excl.)

indien de discs (beiden) nog in perfecte staat zijn en cd key nog geldig is.

groetjes

tinbie

Legacy Member
prijs is al laag genoeg voor deze en word ook niet van afgeweken,

min. 5 exclu :)

tinbie

Legacy Member
ut deluxe editie gaat niet in de brievenbus,
dus de beide voor 15inclusief en het is een deal

Jebi

Legacy Member
niet in brievenbus? eventueel afspreken in gent dan? ik kom daar op dinsdagen en donderdagen (morgen dus eventueel)

tinbie

Legacy Member
nja, ik wacht nog eventjes af op kapaza, die was eerder en zou ze eventueel allemaal nemen.
dinsdag en donderdag word zo ie zo moeilijk omdat ik in de week op kot zit, ik kan mssn wel een uitzondering maken, ik laat je nog iets weten.


Gts.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan