Archief - Gamer Pc Tk!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yakamoz

Legacy Member
een vriend verkoopt zijn gamerpc
reden: dringend geld nodig

Toren:
Grote Chieftec Case

CPU:
Intel Pentium 4 HT 3.2GHz (boxed, 800 FSB, Northwood Kern)

Power Supply:
BeQuiet 420W BQT P5-420-S1 Blackline,2L

Mainboard:
875P Neo-FISR (Gigabit LAN, Firewire, SerialATA, SerialATA-RAID)
FSB800
Dual Channel DDR400
Intel PAT - Performance Acceleration Technology
AGP8X
Intel Gigabit LAN
2x SATA + RAID 0,1
ICH5R Southbridge

Toebehoren:
IDE-Rundkabel + SerialATA-Kabel
D-Bracket 2
S-Bracket (optional)
[Firewire-Bracket

Graka:
SAPPHIRE ATI RADEON 9800 PRO (128 MB DDRAM2 TV/DVI)

HDD:
Samsung Spinpoint ( 120 GB )

DVD Brander
LG GSA-4040B

Mouse + Pad:
Nieuwe Logitech MX510 + Nieuwe Steelpad 4D

Toetsenbord:
Nieuwe BenQ X-Touch 122 extra flach zilver

deze gamerpc moet DRINGEND weg, geen ruilingen, aparte onderdelen worden niet verkocht

Prijs: 900 €

mvg

|) ][ |V| ][

Legacy Member
kdenk wel dat em z'n prijs naar beneden zal moeten halen wil hij hem hier verkocht zien

brechtvm

Legacy Member
|) ][ |V| ][ zei:
kdenk wel dat em z'n prijs naar beneden zal moeten halen wil hij hem hier verkocht zien
zéker als er géne ram in zit ;)
(ik zie er toch géne staan)

Yakamoz

Legacy Member
ow sorry vergeten, 1024 DDR

minimum prijs verlaagd naar 850€

Yakamoz

Legacy Member
ze is pas gekocht, garantie aanwezig, ...
dus telt nieuw..

brechtvm

Legacy Member
welke ram ?
(indien apart bieden mag, breng ik mss een bod uit)

// geen interesse in MDT ram.. heb dat hier al ligge ;)

Yakamoz

Legacy Member
1024 DDRRAM MDT PC400 CL2,5 Double Sided TSOP

ma apart worden ze niet verkocht :)

alles in 1..

vinteg

Legacy Member
kbetwijfel of em nieuw is. northwood core's vinde nergens meer voor zover ik weet. enkel presccot of nieuwere.

brechtvm

Legacy Member
vinteg zei:
kbetwijfel of em nieuw is. northwood core's vinde nergens meer voor zover ik weet. enkel presccot of nieuwere.
²nd..
tenzij ie er naar holland omreed..
(tweakers.net > géven hollandse shops weer waar ze die wel dégelijk nog hebbe...)

chukey

Legacy Member
volgens mij is dees ook ni egt bepaald een gamepc de graka is nu ni bepaald sterk

LaCucaracha

Legacy Member
bod 200€ onder voorbehoud en indien in perfecte staat

Devestator

Legacy Member
bod 320€,
afgehaald
ik zou graag zo rap mogelijk afhandelen, is er dus een meeneemprijs ?
en geen 650€, want daarvoor hebjem practisch nieuw
doei

washikiki

Legacy Member
400 als jem kan komen brengen naar ternat ligt tss aalst en brussel

V_i_n_e_D

Legacy Member
Moest u de boden te laag vinden en stukken appart zou willen verkopen, 110€ voor de CPU maar 't is zeer dringend en zou 't dan dit weekend al willen afhandelen.

Mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan