kibo
Legacy Member
Ivm report niet opvolgen thread:
heb juist pm gestuurd naar verkoper,met als melding dat hij dringend moet reageren op zijn thread(heeft kans tot morgenavond).
Anders kunnen de mensen met een geldig bod een negatieve iTrader geven,alsook infractions voor niet opvolgen thead.
heb juist pm gestuurd naar verkoper,met als melding dat hij dringend moet reageren op zijn thread(heeft kans tot morgenavond).
Anders kunnen de mensen met een geldig bod een negatieve iTrader geven,alsook infractions voor niet opvolgen thead.