ballou007
Legacy Member
-Incubus- zei:Kga eerst nog wa vraagjes stellen
Is het systeem overclocked geweest?
Wa voor brackets zitten er nog bij het moederbord? (usb, firewire, sound,...)
--> kwil weten of er nog een analoge sound aansluiting is of niet
Dus van alles zitten alle dozen enz er nog bij? (boxed cooler enz ook?)
Is het een stil systeem?
grtz
Systeem is nooit overclocked geweest, in totaal 6 USB poorten, 4 op moederbord en 2 vooraan aan de kast. Eén Firewire vooraan en één achteraan, een hoofdtelefoonaansluiting vooraan.
De soundcard van het moederbord is nooit gebruikt geweest (heb audigy2), maar kan analoog signaal aan.
De dozen van processor, p180B, moederbord,arctic freezer, voeding heb ik nog steeds. De meegeleverde koeler van de processor heb ik ook nog en is nooit gebruikt.
Systeem is enorm stil, je kan de 3 standaard ventilators in het systeem op low, medium of high zetten en zelfs op high is hij zeker nog stil al zal hij nooit op high moeten gezet worden zeer waarschijnlijk.
Verder nog twee netwerkaansluitingen op't moederbord, een spdif out...
