Archief - Game pcke te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Syphon007

Legacy Member
Case : Alien case zwart zo die met 2 ogen :)
Moederbord : was msi ma geen idee welke meer
Processor : intel pentium 3.0ghz
Ram : 2*512 Corsair value DDR
HD : 250gig S-ata
Graka : Nvidia Geforce 7800GT 256mbram
Tft is packerd bell 19inch breedbeeld
http://nl.packardbell.be/products/schermen/19''-en-22''/maestro-190w/productsheet-6980230100-145.html
Dan boxen zijn philips spelen heel goed kosten nieuw 99euro
http://www.nl.neck.be/index2.mb1?mb...rl&url=/produkt/produkte.mb1&mb_v301_ch=7830c
Dan een logitech G15 toestenbord En een razer diamondback muis
weet ni of ik nog iets vergeten ben. Doe weg voor centen voor nen ps3 te kopen wegens stop interesse pc. tijd gebrek.
Prijs is een 800euro
greatzzz

Frado2005

Legacy Member
een grafische kaart ist er nie? Ge moe wel wat duidelijker zijn hoor, een msi bord, een alien case,..DDR of ddr 2....

Syphon007

Legacy Member
ja die alien cases die waren toen heel bekend iedereen kent ze wel er zit ook nog een aero cool gatewatch in en moederbord heb er nog doos van ma ligt bij ouders die geef ik wel mee en van graka heb ik ook nog doos, van toetsenbord ook. btw was nog lijst aan het maken ma drukte al perongeluk op enter en dermee was thread al gemaakt :)

Z!rtox

Legacy Member
Heb wel interesse, maar graag wat meer info...

800€ ?

Bij tones heb je voor laat ons zeggen een 600€ een NIEUWE pc met:

Intel Core 2 Duo E6550
MSI P35 Neo-f
MSI nVidia NX8600GT 256MB Passive
Corsair TwinX Matched DDR2 2048 800MHz

Dus zeker niet voor die prijs :D

Syphon007

Legacy Member
jepla hier gaan we weer. is een socket 775 en Z!rtox begin ni me die zever he das weer afbieden naar uw budget ...
en euh das zonder scherm en toetsenbod he
men muis alleen koste al 69euro, toetsenbord 79 en boxen 99 en scherm nu 269 dus en kast toen 129euro voeding was ook een 80euro ma merk weet ni moet zien op doos en ligt ook nog bij ouders
btw beste vriend juist na gechekt je moet eens goed kijken op site. is zeker ni me die processor, niet die graka en een 80gig schijfke ja dan kom je aan klein 600euro.
en moederbord was iets va msi neo dacht ik

AccuCore

Legacy Member
probeer niet te rekenen in prijzen van TOEN!
tegenwoordig heb je voor minder geld veel meer :) (kijk ff in boekjes van carrefour etc :) voor 800 euro heb je daar een Q6600 met 2 gig ddr2 !)
of een dual core met 2 gig ram en scherm + printer

Syphon007

Legacy Member
ja ma zet er geen pc van carrefour of aldi tegen want is toch nog een verschil. en euh geloof me de stukken die ik opnoemde zijn nog altijd geen prijzen van toen en zeker de pc onderdelen niet ...

AccuCore

Legacy Member
hoeveel vraag je enkel voor den bak?(case met alles erin?)
scherm/toetsenbord/muis heb ik alllemaal al :)

lew

Legacy Member
tegewoordig geraak je je pc bijna niet meer verkocht, of je moet al een belachelijk lage prijs vragen... toch succes

Syphon007

Legacy Member
jep da kan lew ma toch nog eens een verschil me een carrefour pc en doe alles in zen geheel weg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan