Archief - Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thehelghast

Legacy Member
Ik verkoop hierbij dus men pc'ke (zonder graka wel , die is al weg)
reden: speel meer op menne laptop en wil lcd tv kope :)


Systeem:

Techsolo TC-70(green)
Qtec 550W gold
Intel C2D E6400 @ 2.13Ghz
MSI P6N SLI Platinium
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)
Zwarte floppy drive
Groene cathode met schakelaar
17" Compaq trinitron (nooit geen problemen mee gehad)
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening
Sweex toetsenbord
gewone lasermuis

dozen zijn erbij. mobo, cpu, ram hemmik ergens nog een factuur van steken dus daar zit nog garantie op (tot eind 2008 denk ik).

Foto's: LINK
Boxen van logitech doe ik niet weg

Ik verkoop em liefst in zijn geheel tenzij er veel vraag is voor aparte stukken
Meeneemprijs: 425 euro
Enkel af te halen te Nieuwerkerken (Limb.)

LaCucaracha

Legacy Member
kijk ik nu scheel of zit daar geen graka bij?
edit: sorry, had erover gelezen:)

thehelghast

Legacy Member
PC MOET ONMIDDELIJK WEG: prijs is nu 360 EUR , afhaling te nieuwerkerken (limb.) (upje 3/3 dus)

Svenno

Legacy Member
Bod van 120€ op cpu en mobo, als je hem in stukken verkoopt.

thehelghast

Legacy Member
als er niemand vandaag nog op de hele pc bied wordt je bod genoteerd :). kom je die ophale of moetik da versturen ? (indien versturen vraag ik wel 7 eur verzendingskosten, gaat namelijk via kilopost dan)

cherouke

Legacy Member
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)

10 exclusief

thehelghast

Legacy Member
Svenno zei:
Ik kom het wel ophalen dan.

CPU is toch boxed?

Moetik de cpu op het mobo late of toch liever trug in de doos ?

ps: ik heb examens nog tot volgende week dus ik ben alleen beschikbaar vanaf 15u tot 18u van maandag tot vrijdag. :unsure:

thehelghast

Legacy Member
cherouke zei:
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)

10 exclusief

genoteerd ;)
komde da ophale, of toch verzende ? :unsure:

edit: vanaf nu alleen dus biedingen op stukken

ik sluit af zondagavond om 21u

Svenno

Legacy Member
thehelghast zei:
Moetik de cpu op het mobo late of toch liever trug in de doos ?

ps: ik heb examens nog tot volgende week dus ik ben alleen beschikbaar vanaf 15u tot 18u van maandag tot vrijdag. :unsure:

Voor mij mag je het erop laten, maar ik zou wel graag de dozen enzo meekrijgen dan.

Het is helemaal niet dringend, dus ik kan wel nog wat wachten :)

thehelghast

Legacy Member
ok geen enkel probleem, zal die dan dit weekend apart al zette :)

cherouke

Legacy Member
thehelghast zei:
genoteerd ;)
komde da ophale, of toch verzende ? :unsure:

edit: vanaf nu alleen dus biedingen op stukken

ik sluit af zondagavond om 21u

verzenden aub, is nogal ver.
Kun je snel afhandelen, heb hem dringend nodig.

thehelghast

Legacy Member
cherouke zei:
verzenden aub, is nogal ver.
Kun je snel afhandelen, heb hem dringend nodig.

ok, kstuur je mijn gegevens via pm

wat er nog overblijft:

Techsolo TC-70(green)
Qtec 550W gold
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm
Zwarte floppy drive
Groene cathode met schakelaar
17" Compaq trinitron (nooit geen problemen mee gehad)
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening
Sweex toetsenbord
gewone lasermuis

Jo3Rii

Legacy Member
bod van 60 euro op processor kan komen afhalen (moest andere deal niet doorgaan..)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan