thehelghast
Legacy Member
Ik verkoop hierbij dus men pc'ke (zonder graka wel , die is al weg)
reden: speel meer op menne laptop en wil lcd tv kope
Systeem:
Techsolo TC-70(green)
Qtec 550W gold
Intel C2D E6400 @ 2.13Ghz
MSI P6N SLI Platinium
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)
Zwarte floppy drive
Groene cathode met schakelaar
17" Compaq trinitron (nooit geen problemen mee gehad)
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening
Sweex toetsenbord
gewone lasermuis
dozen zijn erbij. mobo, cpu, ram hemmik ergens nog een factuur van steken dus daar zit nog garantie op (tot eind 2008 denk ik).
Foto's: LINK
Boxen van logitech doe ik niet weg
Ik verkoop em liefst in zijn geheel tenzij er veel vraag is voor aparte stukken
Meeneemprijs: 425 euro
Enkel af te halen te Nieuwerkerken (Limb.)
reden: speel meer op menne laptop en wil lcd tv kope

Systeem:
Techsolo TC-70(green)
Qtec 550W gold
Intel C2D E6400 @ 2.13Ghz
MSI P6N SLI Platinium
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)
Zwarte floppy drive
Groene cathode met schakelaar
17" Compaq trinitron (nooit geen problemen mee gehad)
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening
Sweex toetsenbord
gewone lasermuis
dozen zijn erbij. mobo, cpu, ram hemmik ergens nog een factuur van steken dus daar zit nog garantie op (tot eind 2008 denk ik).
Foto's: LINK
Boxen van logitech doe ik niet weg
Ik verkoop em liefst in zijn geheel tenzij er veel vraag is voor aparte stukken
Meeneemprijs: 425 euro
Enkel af te halen te Nieuwerkerken (Limb.)
