Spectre
Legacy Member
Ik verkoop met spijt in het hart mijn G15 van Logitech. De reden is dat er binnenkort een heleboel goede games aankomen en ik als arme student niet het geld heb om deze allemaal zomaar te kopen. Daarom mag mijn schatje dus buiten
Het is echt een super toetsenbord, beter zal je waarschijnlijk niet vinden. Toetsenbord komt met steun, cdrom, factuur/garantie (tones) en de doos.
Geef maar een bod excl verzending.
Grtz
Het is echt een super toetsenbord, beter zal je waarschijnlijk niet vinden. Toetsenbord komt met steun, cdrom, factuur/garantie (tones) en de doos.Geef maar een bod excl verzending.
Grtz


