Archief - FX5800 Ultra

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Leuk kaartje.
http://www.meloen.be/EBAY/FX5800U/pub.JPG

* Nvidia FX5800 ULTRA CHIP
* 500 Mhz Core (chip) Clock speed !!
* 128 Mb DDR II
* 1 GHz memory speed
* D-Sub; DVI; Tv-out
* Zalman VF700 !

Zeldzaam kaartje, niet al te veel gemaakt. Redelijk snel. +/- R9800 performance.

ChAoS Overlord

Legacy Member
Jammer genoeg is het eerder ongeveer R9700 klasse kaart:
€40 is mijn bod

kennyc

Legacy Member
Als ge weet dat die Zalman nieuw al 28EUR kost, dan acht ik de kans klein dattem daar mee akkoord zal gaan.

@Piotke: 'paar' vragen
1) minimumprijs?
2) Is de (mega-)stock-cooler erbij?
3) Is het enkel de kaart of zit er nog iets bij van kabelkes/boekskes/CD's/whatever?
4) Van welk merk issem?

piotke

Legacy Member
40 euro is inderdaad aan de lage kant, voornamelijk door de koeler.

1) moeilijk te zeggen, maar al ik ~70 euro krijg ben ik tevreden.
2) neen, enkel de kaart + zalman. Directaangeskiten op de vga kaart. Dus draaid ook enkel indien nodig.
3) Ik wil wel een drivercd'ke schrijven ofzo, maar er zit dus niets bij.
4) Merk geen idee. En staat er ook niet op.

Ikzelf heb de kaart tijdje geleden aan 70 euro gekocht:
http://forum.loveno.be/showthread.php?t=23551

maar ik ga nu voor een PCIe setupke.

Rutger

Legacy Member
Ja tis voor ne maat van mij. Als dien daar nu 65 euro voor wil geven. Zou het dan mogelijk zijn om die vandaag nog te komen oppikken... Ge hebt er zelf 70 euro voor gegeven, dus is denk ik wel goeie prijs he. Is ondertss al 3de hands :-)

piotke

Legacy Member
Zo snel verslijt dat niet ze ;)
Voor 70 euro mag die meteen de deur uit en kan hij of jij eromkomen.

Ik heb ze btw voor 80 gekocht, die 70 was een verwarring van me en de prijs die ik er voor wilde.

Rutger

Legacy Member
piotke zei:
Zo snel verslijt dat niet ze ;)
Voor 70 euro mag die meteen de deur uit en kan hij of jij eromkomen.

Ik heb ze btw voor 80 gekocht, die 70 was een verwarring van me en de prijs die ik er voor wilde.

Ja, ik zal sebiet als hij online komt wel is ff horen. Maar hij moet er toch één hebben, dus ja... En ja dan zou hij da ev wel kunne komen halen ze. Ik hou je nog op de hoogte!

swamp

Legacy Member
indien nog altijd te koop, heb ik wel intresse als je kan verzenden.
of tenzij je soms in gent bent, is dat ook goed.

piotke

Legacy Member
Tegenwoordig minder in gent, dus opsturen.

Dat gaat zeker ne vast; per kilopost is dat 3.1 euro, aangetekend komt er 4 euro bovenop.

piotke

Legacy Member
genoteerd, ik vertrek dadelijk naar mijn vriendin en kom morgen terug, verzenden ka ntoch niet voor maandag, dus ik stel voor om zandag af te sluiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan