Archief - Full PC zonder processor en geheugen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poweredbpassion

Legacy Member
koop bij onderstaande tweedehands een pentium 4 3.0 ghz en wat ddr400 geheugen en je hebt een prachtige pc voor geen geld

Fotootjes staan hier:
http://users.skynet.be/bk233852/IMG_1624.JPG
http://users.skynet.be/bk233852/IMG_1626.JPG
http://users.skynet.be/bk233852/IMG_1628.JPG

De Sony DVD writer steekt er momenteel niet in, maar hoort er natuurlijk bij.

behuizing

antec 1035bii performance case met twee usb poorten en firewire aansluitingen vooraan
antec side panel met filter en 80 mm fan papst 8412n/2gml 19.5dba at 26.5cfm, 3pins
2x 80 mm intake fans, papst 8412n/2gml 19.5dba at 26.5cfm, 3pins
2x 80 mm outtake fans, papst 8412n/2gml 19.5dba at 26.5cfm, 3pins

voeding:

antec truepower 430w psu (2 fans, temperatuur geregeld)

moederbord en processor koeling

asus p4c-800e deluxe moederbord, veel usb poorten, ingebouwd gigabit lan, …
cpu cooling: swiftech mcx4000 met 80-120 fan adapter en 120mm enermax fan

harde schijf:

1x 80gb western digital 8mb buffer ata100 7200rpm

videokaart

msi geforce nv6600 gt vivo 128 mb ddr3 met dvi /vga en tv out

geluidskaart

creative labs audigy platinum met audigy bay vooraan voor aansluitingen

dvd lezer & schrijver

pioneer dvd-rom lezer 16x/48x slot-in
sony dru500 dvd +/- r en +/- rw schrijver, front paneeltje licht beschadigd, schrijver niet want die werkt perfect

media drives

floppy drive
apacer 7in1 card reader drive ingebouwd: compactflash, sd, mmc, ms/pro, …

netwerkkaart

3com 3c905c-tx-m fast etherlink xl pci 10/100base-tx

visualisatie

matrix orbital blk202a-gw-v black with 2x20 lcd vooraan ingebouwd
display kan alles weergeven: temperaturen, snelheid fans, mp3 die afspeelt, mail die binnenkomt, vrije schijfruimte, netwerkverkeer en snelheid, … erg veel mogelijkheden
display stuurt ook leds aan vooraan, temperatuur hoog van processor/moederbord etc

keyboard & muis:

logitech deluxe keyboard met multimedia toetsen
logitech draadloze en optische muis mx700 met multimedia toetsen

--------------------------------------------------------------------
Indien gewenst kan ik voor jou jouw processor en geheugen plaatsen.
Locatie van de PC is Antwerpen net buiten centrum. Ik kan brengen of jij komt halen naargelang afstand of we spreken in de helft af.
Van verschillende componenten heb ik facturen.

minimumprijs voor het hele zootje is 300 EUR gezien het goede merken zijn, en diverse extra's en add-ons heeft.
Nieuw kost dit alles samen nog makkelijk 800 EUR, dus voor 500 EUR mag het zo de deur uit als meeneemprijs.

Bieden kan tot 2 januari 2008 om 22h.

Gamer

Legacy Member
No offence, maar heb je de huidige nieuwprijzen van een generatie of 2 verder al gezien ?

poweredbpassion

Legacy Member
Gamer has a point, ben er al te lang uit... en het evolueert idd snel

minimim 200 EUR, meeneem 325 EUR

Svenno, voorlopig verkoop ik niet apart.

poweredbpassion

Legacy Member
aanpassing meeneemprijs, alles voor 250 EUR

voeding en geluidskaart apart, elk 25 EUR?

swuis

Legacy Member
Hoeveel vraag je hiervoor?

apacer 7in1 card reader drive ingebouwd: compactflash, sd, mmc, ms/pro, …
creative labs audigy platinum met audigy bay vooraan voor aansluitingen

En van waar bent u?

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan