Archief - Full PC (C2D - 2Gb Ram - 7800GT - ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
Juw,

wegens nieuwe laptop vant werk, doe ik mn PC mss weg (mits goed bod)

Specs:
* CPU : Core2Duo E6400 (draait op 3.2ghz zonder probs; nu wel default speed) met (stille) zalman koeler
* RAM : 2Gb (2*1Gb DDR2-800)
* MOBO : Asus P5B
* GRAKA : 7800GT met arctic silencer
* HD 1 : 74Gb raptor (10.000 rpm) met OS op (super snel en véél stiller dan zijn 36Gb variant!)
* HD 2 : 160Gb Samsung
* HD 2 : 200Gb WD
* Floppy Drive
* BenQ DW1640 (kan dual layer schrijven)
* Antec Sonata ("silent" case) met Antec 380W voeding met 2 stille 120MM fans => beetje krasjes langs de kant maar valt goed mee
* Windows Vista Home Premium (OEM licentie)
* Logitech Cordless Optical (black) keyboard & muis (draadloos)

Op raptor, cpu, mobo, geheugen zit zéker nog garantie, rest moet ik eens nakijken!

Doe een bod!
Minimum = 500€ (prijsschatting laten doen op https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/full-pc.538400 (dit was wel met 250Gb ipv 200Gb HD, was mis!))

Afsluitdatum : nog verder af te spreken naargelang ontvangen boden (moet iig alles nog overzetten op externe HD enzo..)


Grtz

Jo3Rii

Legacy Member
moest je het niet verkocht krijge, heb ik interesse in je CPU

M_N_M

Legacy Member
doe maar een bod, stukken apart gaan wel maar weg indien 99% van de onderdelen wegraken; wil natuurlijk niet met een halve pc blijven zitten ;)

Tolkienz3

Legacy Member
Graag een prijs voor alles zonder vista en zonder keybord en muis

M_N_M

Legacy Member
doe gewoon een bod!
Vista, keyb & muis zijn geen must om weg te doen (hoewel ik liever vista ook weg heb, zonder de pc ben je er namelijk niet veel mee!)

M_N_M

Legacy Member
nogmaals, plaats een bod, ik heb géén idee meer van de prijzen, ik volg het allemaal niet meer.

Het enige dat ik weet adhv prijsschatting is dat ik in totaal ongeveer 550€ zou moeten kunnen krijgen; hierbij leg ik mijn minimum op 500€.

sebbonny

Legacy Member
M_N_M zei:
nogmaals, plaats een bod, ik heb géén idee meer van de prijzen, ik volg het allemaal niet meer.

Het enige dat ik weet adhv prijsschatting is dat ik in totaal ongeveer 550€ zou moeten kunnen krijgen; hierbij leg ik mijn minimum op 500€.

hdd 160gb 20 euro afgesproken in Wetteren :)

edit: toch sata he ;)

M_N_M

Legacy Member
Tolkienz3 zei:
up voor u wanner sluit je ?
ik wacht nog even af..
Prijs is nog steeds onder mn minimum (500€) en heb mn nieuwe laptop nog niet :)

Moest prijs boven mn minimum komen, mag ie wel vroeger weg!

PS: ik plaats hem ook eens op kapaza, moest ik daar een bod krijgen dan laat u jullie de URL weten.

Zit er haast achter bij u?

sebbonny

Legacy Member
M_N_M zei:
ik wacht nog even af..
Prijs is nog steeds onder mn minimum (500€) en heb mn nieuwe laptop nog niet :)

Moest prijs boven mn minimum komen, mag ie wel vroeger weg!

PS: ik plaats hem ook eens op kapaza, moest ik daar een bod krijgen dan laat u jullie de URL weten.

Zit er haast achter bij u?

Als je geen hoger bod krijgt blijft die hdd van 160 dan van mij? Kan je die anders ni gwn aan mij verkopen en die uit de advertentie halen? ;)

M_N_M

Legacy Member
sorry maar voor 20€ ga ik de moeite niet doen om de ads te updaten :)

Ze gaat weg als de PC weg raakt maar hiervoor sluit ik niet vroeger af ;)

Alles in zn geheel heeft nog steeds de voorkeur.

Tolkienz3

Legacy Member
Mijn laatste prijs blijft 450 maar ik moet geen vista hebben. En je heb nog 20 voor je harde schijf

sebbonny

Legacy Member
Tolkienz3 zei:
Mijn laatste prijs blijft 450 maar ik moet geen vista hebben. En je heb nog 20 voor je harde schijf

idd die vista kan je ook nog voor 50+ euro's verkope denkik :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan