Archief - Fujtisu Siemens Lifebook (E series) + accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unholy

Legacy Member
Ik verkoop volgende laptop + accesoires :

Fujitsu Siemens Lifebook (E6644)

- Windows XP
- P3, 1066Mhz
- 512MB ram
- 20GB HDD
- ATI Rage Mobility M6
- CD/RW
- Factuur : Nee
- Garantie : Nee
- Opmerkingen : laptop heeft gebruikerssporen, toetsenbord is licht vergeeld door gebruik maar op te lossen door nieuw keyboard, batterij doet het nog steeds goed al hoef je geen topprestaties meer te verwachten, extra batterij lost dit wel op. Aan de onderkant is de beschermingskapje van het geheugen weg, heeft verder wel geen invloed op prestaties of veiligheid.

Accesoires :
1x extra battery van Fujitsu
1x HOT SWAPABLE battery van Fujitsu, deze komt dan ter vervanging van CD module
1x Port replicator van Fujitsu (Dockingstation met 4 usb poorten, vga, nic, serial,lpt port)
1x Splinternieuw inbouw keyboard van fujitsu (zelf te installen)
1x Cisco Aironet 350 PCMCIA card (voor wireless)
1x Fujitsu Hoesje voor lader of whatever


Algemeen :

- Verzendng is mogelijk mits vooruitbetaling + kosten van verzending
- 'Leveren' + Afhalen mogelijk in regio Oost-Vlaanderen, andere regio's bespreekbaar
- Ik behoud het recht om de verkoop ieder moment te staken
- Geen offtopic aub.

*
Startprijs : 90 euro.
*

Unholy

Legacy Member
Depends, wat heb je zoal te ruil? Ik zou er allesinds liever $$$ voor krijgen ..

Unholy

Legacy Member
Genoteerd
Foto's zal ik morgen eveneens online zetten ..

Vrijdagavond 20h sluit ik af.

Unholy

Legacy Member
Sorry voor de trage reactie, something came up :)
Ik ga de einddatum dan uit noodzaak verplaatsen tot morgenavond 21h.

Hier dan de foto's ..

1
2

Che Guevara

Legacy Member
Unholy zei:
Genoteerd
Foto's zal ik morgen eveneens online zetten ..

Vrijdagavond 20h sluit ik af.


sorry hier ga ik ni echt me akkoord afsluitdatum was vrijdagavond 20 u en ik was winnende bieder dus vind ik dat ik dit recht heb op de laptop als de TS niet content is met de verwachte prijs moet hij dit maar van in het begin hoger zetten
ik hoop dat kwertie dit ook begrijpt (toch zeker als crewmember)

MeRLiN7777

Legacy Member
De afsluitdatum moet gerespecteerd worden! Eerlijk is eerlijk. Ik heb ook al hardware verkocht waar ik een te lage minimumprijs had gezet, maar verkocht is verkocht... zo simpel is dat.

Unholy

Legacy Member
Zoniet, dan gebruik ik mijn '- Ik behoud het recht om de verkoop ieder moment te staken' wildcard.

Had de prijs nog steeds op 90 euro gestaan terwijl ik de thread actief kon checken dan had het voor mij ook geen probleem geweest. Nu heb ik 2 dagen verloren door shitprobs en had ik zelfs de kans niet om foto's online te zetten die het bod eventueel kunnen verhogen. Nu verkopen zou amper mijn voldoening ... ehh .. voldoen.

Jammer, indien de mods beslissen dat het niet meer mag dan staak ik de verkoop.
Zowiezo mijn excuses aan Cheguevera, ik begrijp zijn frustratie maar uiteindelijk blijft het mijn verkoop en deels door 'onvoorzien' omstandigheden kon ik deze niet opvolgen zoals het hoort.

Che Guevara

Legacy Member
uw wildcard kan je idd gebruiken en dan zal ik daar ni veel tegen kunnen inbrengen buiten negatieve itrader en heb ik dus pech
maar dat je niet online bent geweest moet je ook niet vertellen want de 27 ste (DE DAG DAT JE FOTOS GING UPLOADEN nota bene ) ben je nog online geweest volgens uw profiel

Unholy

Legacy Member
zucht, het is niet omdat andere mensen binnen dit huis geen moeite doen om te kijken wie of wat ingelogd is dat ik het persé ben. Trust me, had ik tijd gehad was er al minsten 1 up geweest of stonden de foto's sneller online.

Nu goed, ik begrijp uw boosheid hoor, daar niet van.

Che Guevara

Legacy Member
tja bod was genoteerd en had het hoogste bod op afsluituur das had wel verwacht (en er mij al op verheugd) dat het de mijne zou worden
meer kan ik er ni van zeggen

Kwertie

Legacy Member
SORRY mensen :p... ik had niet gezien dat er gisteren afgesloten werd.
Breng de deal maar tot'n goed einde zonder mij ;).

kibo

Legacy Member
Unholy zei:
Sorry voor de trage reactie, something came up :)
Ik ga de einddatum dan uit noodzaak verplaatsen tot morgenavond 21h.

Hier dan de foto's ..

1
2

* Het is tevens ten strengste verboden om eind datum & uur nadien nog te veranderen !

Ik denk dat deze regel vrij duidelijk is.

Zoniet, dan gebruik ik mijn '- Ik behoud het recht om de verkoop ieder moment te staken' wildcard.

Mja dat is uw recht,maar dan heeft CheGuevara1928 het recht voor u een negatieve iTrader te geven.
9Lives-regels gaan nog altijd voor op persoonlijke regels.
Maar jullie zullen dit wel op een volwassen manier oplossen:)

Unholy

Legacy Member
Working on it, sluit deze thread maar, ik en Che komen er inderdaad wel uit.

;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan