fReAkZz
Legacy Member
De monitor is ongeveer een jaar oud, in perfecte staat.
Ik verkoop hem omdat ik sinds kort veel films kijk op mijn computer dus ben ik van plan om een breedbeeldje te kopen.
Bieden vanaf 100€.
Regio: Antwerpen
http://www.samsung.com/be-nl/products/monitor/lcdmonitors/economy/720n.asp
Ik verkoop hem omdat ik sinds kort veel films kijk op mijn computer dus ben ik van plan om een breedbeeldje te kopen.
Bieden vanaf 100€.
Regio: Antwerpen
http://www.samsung.com/be-nl/products/monitor/lcdmonitors/economy/720n.asp