Archief - Fancontrollers & Noise-reduction matten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Innerlife

Legacy Member
Ik verkoop enkele kwalitatieve fancontrollers en noise-reduction matten van het merk AKASA. Alle goederen zijn in ongeopende & splinternieuwe toestand!
Ik heb vanalles voorlopig nog voldoende, maar eens OP = OP!




Akasa AK-FC-06 Silver FOTO
INFO
Prijs excl: € 12

Een deftige, compacte fancontroller tegen een zéér sterke prijs. Er kunnen 3 fans mee geregeld worden, en bovendien zitten er 2 extra USB poorten op.



Akasa PAX-1 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 12

Dit zijn zelfklevende, geluidsdempende matten binnenin je case aan de wanden te plakken. Ze maken je pc dus stiller en hebben amper invloed op de temperatuur in je case. De PAX-1 matten zijn geschikt voor een MIDI case.



Akasa PAX-2 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 15

Dit zijn zelfklevende, geluidsdempende matten binnenin je case aan de wanden te plakken. Ze maken je pc dus stiller en hebben amper invloed op de temperatuur in je case. De PAX-2 matten zijn geschikt voor een MAXI case.



Evercool 120mm Fan FOTO
INFO
Prijs excl: € 6

Goedkope en deftige 120mm fans, ze hebben een 80 CFM (wat zeker niet slecht is) en zijn redelijk stil (<30dB). Ze hebben zowel een molex als een 3pin aansluiting.





Enkele simpele basisregeltjes vooraf om de verkoop in goeie banen te leiden en om geklaag en gezaag achteraf te vermijden! Mensen die met een regel absoluut niet akkoord (of ivm prijs, dergelijke toestanden) mogen altijd hun hart luchten via een private message, maar ik vraag uitdrukkelijk om dit NIET in de thread te doen!

* Ik heb voor alles een vaste prijs gezet, doe dus geen moeite om af te dingen want het heeft helemaal geen zin. Als er echt ongenoegen is ivm de prijs mag dit zoals eerder gezegd gepm&#8217;d worden, dan zal ik daar mijn conclusies uit trekken en de nodige maatregelen nemen.
* Ik verzend via de KiloPost, het tarief is &#8364;3,10 per verzending. (lees: &#8364;3) De koper zal zijn goederen ontvangen 3 dagen na verzending (in theorie), meestal is het 2 dagen na verzending.
* Afhaling is een optie als het om een aanzienlijke bestelling gaat of de koper erg dicht woont.
* Betaling is enkel mogelijk per overschrijving, wanneer het correcte bedrag op men rekening is verschenen probeer ik het product zo snel mogelijk te verzenden. Ook een screenshot van betaling (per netbanking bvb) is toegelaten en is geldig als bewijs.
* Ik behoud mij het recht om de verkoop te weigeren aan kopers die meermaals geblacklist zijn, iedereen verdient een 2de kans dus van 1x maak ik geen probleem.
* Om te bestellen zet je gewoon een reply met het type & eventueel aantal, en stuur je een pm met je gegevens (naam & adres, en eventueel nogmaals het type & aantal). Daarna zal ik de persoon in kwestie contacteren per pm met de nodige gegevens om over te schrijven.

Als er nog onduidelijkheden zijn, aarzel niet om mij te contacteren via PM!

Innerlife

Legacy Member
Superflower SF 609 Fancontroller verkocht op Tones. Geen superflowers meer beschikbaar..

Van de rest is er nog ruim genoeg :)

Innerlife

Legacy Member
De knoppen van de Akasa fancontroller zijn bovendien erg klein, dit is een pluspunt voor de mensen die twijfelen als ze een case hebben met een deur.

Robrecht007

Legacy Member
en ook zo'n mattenset, sorry dat ik het vergeten was

Innerlife

Legacy Member
Het pakje van Robrecht007 is op de post
Naar aanleiding van een pm, de akasa PAX1 is dus geschikt voor een MIDI case en de PAX2 voor een MAXI case.. (matten van de pax2 zijn iets groter)

Innerlife

Legacy Member
En een laatste keer..

Er mag eventueel ook vrij geboden worden als het een beetje deftig blijft :)

Innerlife

Legacy Member
Binnenkort nieuwe thread met wat nieuwe regels :) Er mag hier nog steeds gereageerd worden weliswaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan