Innerlife
Legacy Member
Ik verkoop enkele kwalitatieve fancontrollers en noise-reduction matten van het merk AKASA. Alle goederen zijn in ongeopende & splinternieuwe toestand!
Ik heb vanalles voorlopig nog voldoende, maar eens OP = OP!
Akasa AK-FC-06 Silver FOTO
INFO
Prijs excl: € 12
Een deftige, compacte fancontroller tegen een zéér sterke prijs. Er kunnen 3 fans mee geregeld worden, en bovendien zitten er 2 extra USB poorten op.
Akasa PAX-1 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 12
Dit zijn zelfklevende, geluidsdempende matten binnenin je case aan de wanden te plakken. Ze maken je pc dus stiller en hebben amper invloed op de temperatuur in je case. De PAX-1 matten zijn geschikt voor een MIDI case.
Akasa PAX-2 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 15
Dit zijn zelfklevende, geluidsdempende matten binnenin je case aan de wanden te plakken. Ze maken je pc dus stiller en hebben amper invloed op de temperatuur in je case. De PAX-2 matten zijn geschikt voor een MAXI case.
Evercool 120mm Fan FOTO
INFO
Prijs excl: € 6
Goedkope en deftige 120mm fans, ze hebben een 80 CFM (wat zeker niet slecht is) en zijn redelijk stil (<30dB). Ze hebben zowel een molex als een 3pin aansluiting.
Enkele simpele basisregeltjes vooraf om de verkoop in goeie banen te leiden en om geklaag en gezaag achteraf te vermijden! Mensen die met een regel absoluut niet akkoord (of ivm prijs, dergelijke toestanden) mogen altijd hun hart luchten via een private message, maar ik vraag uitdrukkelijk om dit NIET in de thread te doen!
* Ik heb voor alles een vaste prijs gezet, doe dus geen moeite om af te dingen want het heeft helemaal geen zin. Als er echt ongenoegen is ivm de prijs mag dit zoals eerder gezegd gepm’d worden, dan zal ik daar mijn conclusies uit trekken en de nodige maatregelen nemen.
* Ik verzend via de KiloPost, het tarief is €3,10 per verzending. (lees: €3) De koper zal zijn goederen ontvangen 3 dagen na verzending (in theorie), meestal is het 2 dagen na verzending.
* Afhaling is een optie als het om een aanzienlijke bestelling gaat of de koper erg dicht woont.
* Betaling is enkel mogelijk per overschrijving, wanneer het correcte bedrag op men rekening is verschenen probeer ik het product zo snel mogelijk te verzenden. Ook een screenshot van betaling (per netbanking bvb) is toegelaten en is geldig als bewijs.
* Ik behoud mij het recht om de verkoop te weigeren aan kopers die meermaals geblacklist zijn, iedereen verdient een 2de kans dus van 1x maak ik geen probleem.
* Om te bestellen zet je gewoon een reply met het type & eventueel aantal, en stuur je een pm met je gegevens (naam & adres, en eventueel nogmaals het type & aantal). Daarna zal ik de persoon in kwestie contacteren per pm met de nodige gegevens om over te schrijven.
Als er nog onduidelijkheden zijn, aarzel niet om mij te contacteren via PM!
Ik heb vanalles voorlopig nog voldoende, maar eens OP = OP!
Akasa AK-FC-06 Silver FOTO
INFO
Prijs excl: € 12
Een deftige, compacte fancontroller tegen een zéér sterke prijs. Er kunnen 3 fans mee geregeld worden, en bovendien zitten er 2 extra USB poorten op.
Akasa PAX-1 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 12
Dit zijn zelfklevende, geluidsdempende matten binnenin je case aan de wanden te plakken. Ze maken je pc dus stiller en hebben amper invloed op de temperatuur in je case. De PAX-1 matten zijn geschikt voor een MIDI case.
Akasa PAX-2 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 15
Dit zijn zelfklevende, geluidsdempende matten binnenin je case aan de wanden te plakken. Ze maken je pc dus stiller en hebben amper invloed op de temperatuur in je case. De PAX-2 matten zijn geschikt voor een MAXI case.
Evercool 120mm Fan FOTO
INFO
Prijs excl: € 6
Goedkope en deftige 120mm fans, ze hebben een 80 CFM (wat zeker niet slecht is) en zijn redelijk stil (<30dB). Ze hebben zowel een molex als een 3pin aansluiting.
Enkele simpele basisregeltjes vooraf om de verkoop in goeie banen te leiden en om geklaag en gezaag achteraf te vermijden! Mensen die met een regel absoluut niet akkoord (of ivm prijs, dergelijke toestanden) mogen altijd hun hart luchten via een private message, maar ik vraag uitdrukkelijk om dit NIET in de thread te doen!
* Ik heb voor alles een vaste prijs gezet, doe dus geen moeite om af te dingen want het heeft helemaal geen zin. Als er echt ongenoegen is ivm de prijs mag dit zoals eerder gezegd gepm’d worden, dan zal ik daar mijn conclusies uit trekken en de nodige maatregelen nemen.
* Ik verzend via de KiloPost, het tarief is €3,10 per verzending. (lees: €3) De koper zal zijn goederen ontvangen 3 dagen na verzending (in theorie), meestal is het 2 dagen na verzending.
* Afhaling is een optie als het om een aanzienlijke bestelling gaat of de koper erg dicht woont.
* Betaling is enkel mogelijk per overschrijving, wanneer het correcte bedrag op men rekening is verschenen probeer ik het product zo snel mogelijk te verzenden. Ook een screenshot van betaling (per netbanking bvb) is toegelaten en is geldig als bewijs.
* Ik behoud mij het recht om de verkoop te weigeren aan kopers die meermaals geblacklist zijn, iedereen verdient een 2de kans dus van 1x maak ik geen probleem.
* Om te bestellen zet je gewoon een reply met het type & eventueel aantal, en stuur je een pm met je gegevens (naam & adres, en eventueel nogmaals het type & aantal). Daarna zal ik de persoon in kwestie contacteren per pm met de nodige gegevens om over te schrijven.
Als er nog onduidelijkheden zijn, aarzel niet om mij te contacteren via PM!
