Archief - Externe harde schijf Lacie 250Gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tygerke

Legacy Member
Ik verkoop een externe harde schijf van Lacie, in originele doos in perfecte staat! Geen garantie meer op. Hier link

Minimumprijs: 90 euro excl
Meeneemprijs: 110 euro excl

Verzending mogelijk: 3.7 euro gewoon verzonden, goed ingepakt. Kosten voor de koper. Afspreken kan ook, in Gent. Liefst snelle afhandeling :D

Driesi

Legacy Member
Welk type schijf steekt in deze behuizing? is dit een sata of gewone ata-aansluiting in dit bakje? Werkt de schijf+behuizing nog zeker en vast? Controllertje niet geraakt ofzo? ->wordt dus nog zonder problemen herkend in windows en werkt nog perfect?....

aka

Legacy Member
is dat met een externe voeding ? indien niet, interesse hier

Driesi

Legacy Member
Ik vrees dat een dergelijk grote schijf nogal moeilijk zonder externe voeding kan..en als je de manual er op naslaat zie je meteen ook dat er dus wel degelijk een extern voedingske nodig is. Ik zie niet in hoe je een dergelijk wattage uit uw usb-poort kunt slorpen...

Tygerke

Legacy Member
Is idd met externe voeding. Ik denk dat dat enkel met externe laptop harde schijfkes is zonder voeding. En welke harde schijf dat daarin zit, ga ik eens moeten bekijken. Alles werkt perfect! Zonder problemen herkend op windows.

Driesi

Legacy Member
Jup kijk het een keer na als je wil welke schijf het is, dan doe ik een bod.
Mvg,
Driesi

aka

Legacy Member
idd, niet evident om hd met interne voeding te vinden. ik word gewoon zot van al die zwarte doosjes en boxkes in mijn koffer :)

gl met verkoop en free up

verdeye

Legacy Member
Heb er hier ook 2 staan, super hd's! En ik denk dat er Seagate insteekt.

Tygerke

Legacy Member
Volgens mij is het een Maxtor, als je de harde schijf insteekt, zegt hij USB device found, en dan komt er Maxtor en een reeks met cijferkes op dat hij gevonden heeft. Maar ga het direct eens nakijken.

Costanza

Legacy Member
wat is de reden dat je hem weg doet ?
'k heb misschien wel interesse, al ben ik geen grote fan van maxtor harde schijven

Tygerke

Legacy Member
Gewoon omdat ik hem niet gebruik ;)
Vanavond ga ik eens kijken wat voor harde schijf het is, zit momenteel op stag e:p

Tygerke

Legacy Member
Ik vind het toch redelijk stil... op een halve meter zal je een zacht gezoem horen.

Tygerke

Legacy Member
Heb de harde schijf opgezocht: het is de deze link. Hopelijk zijn nu alle vragen beantwoord :)

creepy01

Legacy Member
Ik zou een bod willen doen maar heb deze week mijn geld nog niet (ben vorige week gaan werken). Ik ga het geld hebben maar nog niet direct ik verwacht het deze week of ten laatste volgende week.
Je denkt er maar eens over na.

100€ excl.

mvg.

Tygerke

Legacy Member
Ik kan eventueel wel wachten, maar als er iem 100 excl bied met snelle afhandeling voor het afsluiten van de verkoop, krijgt hij wel voorrang.
Met vriendelijke groet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan