Archief - epox 8rda+ 2600+ 2*256mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bratz

Legacy Member
als je 35 incl bied, dan verstuur ik het morgen na mijn exaam.

cpu is verkocht aan psychodweep, er is kans genoeg geweest,...

videast

Legacy Member
55 incl voor de 2x256 en de Zalman 7000cu (als de clip supports voor de Socket 478 (P4) er ook nog bij zijn, samen met die voor Socket A, want ik ben nog niet zeker voor welk systeem ik die ga gebruiken)

bratz

Legacy Member
dat is ook een goed bod. ik kan wel niet voor volgende vrijdag die koeler versturen, want die gebruik ik nog tot na mijn examens,...

bratz

Legacy Member
ivm die zalman koeler, ik ga die eerst is testen om te zien dat het een groot verschil geeft met de boxed van amd. als er een groot verschil is, dan verkoop ik die waarschijnlijk niet. maar dat denk ik tege maandag 8 dage te kunne zeggen.

videast

Legacy Member
Geen probleem hoor, ik kan gerust een weekje wachten. Die boxed amd schijnen het heel goed te doen, als je Cool'n Quiet en Qfan aanzet.

Mag ik aannemen dat wij anders een deal hebben als je besluit om de koeler toch te verkopen?
Indien je de koeler niet verkoopt, dan bied ik de gevraagde meeneemprijs (zoals door jouw aangegeven in je post van 19/1 19:52) van 35 incl voor het Ram alleen.
(ik kan vanavond niet meer online zijn, dus kan pas morgen antwoorden)

bratz

Legacy Member
vandaag had ik nog efkes tijd om de ram op te sturen, ma post sluit om 12h.

volgende week is belachelijk, daar zie ik geen gaatje om iets te versturen voor vrijdag namiddag. sorry

videast

Legacy Member
bah neen, het hoeft echt niet vandaag te zijn. Ik ben helemaal niet gehaast. Concentreer je maar op je exames... dat is belangrijer.

Trouwens, ik wacht wel tot je beslist hebt wat je met die koeler wil doen. Dan kunnen ze samen verstuurd worden, en is er geen tweemaal de verzendingskost. Als je wil kan ik je nu al het ram betalen, en dan eventueel de rest als je de koeler toch weg doet, na je test met de boxed. In dat geval moet je mij je rekeningnummer bezorgen via PM.

PS: wat bedoel je "volgende week is belachelijk"? Ik ben mij niet bewust dat ik iets verkeerd gezegd of gevraagd heb...

bratz

Legacy Member
aah oei, menne zin was blijkbaar ni af. ik bedoelde dat het volgende week veel te druk was, examens komen te snel op elkaar,...

ik zal mijn gegevens pm'en, dan ben je zeker dat de ram voor u is.

bratz

Legacy Member
aja, er was nog wel iemand op loveno die interesse had in die koeler, hij had ook graag dat ik hem verwittigde indien ik de boxed voldoende vond. ik heb wel geen idee van de prijs die hij wilde geven.

BMF|Johan

Legacy Member
bratz zei:
niemand interesse in de ram?

de boden op de cpu en het mobo zijn al goed. als da hier zo 48h blijft staan, dan zijn die mensen al zeker dat ze die spullen hebben.

(dat word dan nog wel niet verzonden wegens examens, maar dan hebben andere de kans niet om te overbieden en dan heb je tijd om het geld te storten zodat ik het hopelijk volgende vrijdag op de post kan doen, of alternatieve regeling)
Mijn bod staat er ondertussen al meer dan 48u, dus dat bordje is zeker voor mij neem ik aan?
Afhandelen kan na jouw examens, 'k zit er momenteel ook nog volop in ;)

bratz

Legacy Member
als het bod exclusief is, dan is dat goed voor mij. anders wacht ik liever nog even.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan