BETA911
Legacy Member
Hallo,
Ben lang niet hier geweest. Maar bij deze dacht ik toch aan jullie
.
Ik wil graag mijn E6750 ruilen met iemand die een Q6600 G0 heeft
.
B3 wil ik ook wel, maar dan doe ik puur ruilen en geen geld extra.
Voor de G0 geef ik mijn E6750 + geld aan de hand van hoe goed hij overclocked...
Mijn E6750 is 5 maanden oud, heeft sinds het begin altijd op 3.4Ghz gelopen op 1.3VCore.
Naderhand toen ik mijn waterkoel set had, heeft hij altijd op 4Ghz 1.5Vcore gelopen. Toen dit een beetje liep; kreeg ik vaker met echt zwaar werk af en toe eens een BSOD, heb toen het voltage veranderd naar 1.52, en sindsdien nooit meer problemen gehad.
Hij blijft ook heerlijk koel. Met Boxed koeler op 3.4Ghz en 1.3Vcore had ik gemiddeld 30°C idle, en 55°C stressed.
Naderhand met mijn waterkoel set had ik bij 4Ghz en 1.55VCore zat ik idle ALTIJD op kamertemp , en stressed kleine 48°C...
Underclocken doet hij ook redelijk goed.
Hij wil tot 150 x 6 gaan op 0.96VCore, niet dat hier veel vraag naar is, maar er zijn mensen die energie zuinige pc's willen.
Intresse, laat iets weten via mail, niet via PM want zoals ik zei kom ik hier niet vaak, ik lees alleen de nieuwsberichten op de frontpage
.
Mail = smeets.joey[@]tele2allin.be of prodigys_144[@]hotmail.comMSN, daar zit ik bijna altijd op, dus onderhandelen gaat prima als het nodig is.
Ben lang niet hier geweest. Maar bij deze dacht ik toch aan jullie
.Ik wil graag mijn E6750 ruilen met iemand die een Q6600 G0 heeft
.B3 wil ik ook wel, maar dan doe ik puur ruilen en geen geld extra.
Voor de G0 geef ik mijn E6750 + geld aan de hand van hoe goed hij overclocked...
Mijn E6750 is 5 maanden oud, heeft sinds het begin altijd op 3.4Ghz gelopen op 1.3VCore.
Naderhand toen ik mijn waterkoel set had, heeft hij altijd op 4Ghz 1.5Vcore gelopen. Toen dit een beetje liep; kreeg ik vaker met echt zwaar werk af en toe eens een BSOD, heb toen het voltage veranderd naar 1.52, en sindsdien nooit meer problemen gehad.
Hij blijft ook heerlijk koel. Met Boxed koeler op 3.4Ghz en 1.3Vcore had ik gemiddeld 30°C idle, en 55°C stressed.
Naderhand met mijn waterkoel set had ik bij 4Ghz en 1.55VCore zat ik idle ALTIJD op kamertemp , en stressed kleine 48°C...
Underclocken doet hij ook redelijk goed.
Hij wil tot 150 x 6 gaan op 0.96VCore, niet dat hier veel vraag naar is, maar er zijn mensen die energie zuinige pc's willen.
Intresse, laat iets weten via mail, niet via PM want zoals ik zei kom ik hier niet vaak, ik lees alleen de nieuwsberichten op de frontpage
.Mail = smeets.joey[@]tele2allin.be of prodigys_144[@]hotmail.comMSN, daar zit ik bijna altijd op, dus onderhandelen gaat prima als het nodig is.
. )