Archief - E2160, Ati3850, Amd 3800+,wc ,ddr,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zonnestraal

Legacy Member
Te koop, wegens te koop (van sommigen heb ik een linkje gevonden)

Pentium Dual Core E2160 (Socket 775, 1.8GHz, FSB800, 1MB Cache, Boxed)
een goeie maand oud, factuur aanwezig.
Staat rond de 70 €
Beginprijs 45 €

Sapphire 3850 256MB
één week oud, factuur van Descom, staat rond de 150 €
Beginprijs 120 €

AMD 3800+ Venice s939
Ligt hier al een tijdje, geen factuur meer van, maar werkt nog perfect
Beginprijs 25 €

AMD Sempron 2800+ socket A
Ligt hier al langer dan een tijdje :p, ook geen factuur meer van, maar werkt ook nog perfect
Beginprijs 15 €

Asus A7N8X-X
Werkte samen met die sempron van hierboven, komt van bij microforce
Beginprijs 20 €

Asus Geforce 4MX 440 64 MB AGP
Passief gekoeld
Beginprijs 10 €

120mm fan SilenX Extrema
Komt van bij Jaha, heeft hier mss 3 uur gedraaid, blinkt nog mooi in de zon
Beginprijs 10 €

Creative Audigy
Geen CD meer bij, op het internet moet je dus op zoek naar drivers
Beginprijs 10 €

Zalman ZM-NBF47
Beginprijs 2 €
Zit nog in ongeopende verpakking (een leuk cadeau voor uw lief/vrouw ! ! !)

Apacer 256MB PC2700 C2.5
Beginprijs 7,5 €

TwinMOS PC 3200 CL 2.5 256DDR
Beginprijs 7,5 €

Eheim 1048 (met reserve-onderdelen)
Beginprijs 20 €

Black Ice XtremeII Radiator
Beginprijs 30 €

Danger Den Chrome MAZE4 GPU
Beginprijs 20 €

Copper TDX Block for Athlon64 754/939/940
Beginprijs 20 €

Af te halen in Gent, wil gerust ook opsturen.
Loopt tot 26 december.

Dit was het voor nu :)

Gamer

Legacy Member
A7N8X-X
€ 20 indien je I/O shield en kabels nog hebt?.
Pentium Dual Core E2160
€ € 45

Kenshi

Legacy Member
Reden verkoop 3850 ?

Stepping van e2160 ? Toevallig ook geen mobo voor dien C2D zeker ? :p

Zonnestraal

Legacy Member
@ Kenshi

Reden verkoop 3850: ik zal het druk hebben voor enkele maanden, games komen er dus helemaal niet meer aan te pas, liever hem nu te verkopen dan wnn hij niets meer waard is

Ik zal eens overtypen wat er op het cpu'tje staat
SLA3H MALAY
is het dit ?

Neen, geen mobo'tje meer :(

de rest van de boden genegeerd want onder de beginprijs

deraket

Legacy Member
10euro op de Asus Geforce 4MX 440 64 MB AGP maar enkel als er tv-out aansluiting(en) op de kaart aanwezig zijn. minstens composite

Zonnestraal

Legacy Member
yup, alles is nog bij de 3850

Als er geen interesse meer is sluit ik af hé :)

@ deraket

bod genoteerd onder voorbehoud van uw eis, die kaart ligt thuis, dus ik weet dat pas morgen, maar zal je op de hoogte houden.

defected1981000

Legacy Member
170€ voor E2160 + HD 3850, heb je de E2160 overclockt? Ben van plan dit nl te doen.

Zonnestraal

Legacy Member
Let wel dat Gamer 45 € heeft geboden op de 2160.

CPU nooit overclocked. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan