Archief - e-sata expresscard, dell dockingstation, notebook lock, externe behuizing...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
lol, the knight en zijn laptop. Had nog gepost dat ik geintrest was in kaartje, nog steeds trouwens ;).

e-sata expresskaart: 10 euro incl. Slecht 1 euro verzending. Gewoon in evenlopje steken en met wat wc-papier inpakken en klaar is ie ;).
Voor 15 euro heb je een nieuwtje.

*Edit: lang zoeken moet niet ;):
Klik HIER voor de juist link ;)

k'Weet, pixmania is een slecht voorbeeld en slechte service, maar het is er toch:).

theknight

Legacy Member
mijn laptop is nu weggeraakt
kan je mij eens tonen waar je die voor 15€ vindt?

mythe

Legacy Member
Blijkbaar doet hij lastig over de link, maar k'heb hem aangepast ;).

*Edit: blijkbaar werkt de link toch niet :(.

Bij pixmania eens zoeken achter: pcmcia sata ;).

theknight

Legacy Member
die bij pixmania is een pcmcia en geen express kaart en je link werkt niet

brechtvm

Legacy Member
-externe behuizing voor 2 hds met usb en lan aansluiting (np=65€)
min 30€

-dell d/port dockingstation (ook voor xps) zonder extra voeding (np=170€ met korting) min 50€

Werkt die dockingstation voor dell precision m65 ?
prijs voor dockingstation is mss wat hoog.. voor 30~40€ heb je m al (incl verzending)
voor 65€ heb je een splinternieuwe (USA) incl shipping...
linkje

Mogelijkheid tot afspreken in Gent/Zottegem/Wetteren/Erpe-Mere/...
(anderlecht is niet mn meest geliefde buurt :D)

mythe

Legacy Member
En wa is het verschil juist?
Dan nog blijft mijn bod van 10 tellen, maar dan exclusief ;).

giele

Legacy Member
mythe zei:
En wa is het verschil juist?
Dan nog blijft mijn bod van 10 tellen, maar dan exclusief ;).



Je hebt een ExpressCard/34 sleuf nodig voor dat kaartje. De opvolger van de PCMCIA, vele malen sneller en kleinere sleuf!

seakertje

Legacy Member
Zijn dit gewone standaard voedingskabels voor pc?
Hoeveel heb je er, en wat is je vraagprijs per stuk?
bedankt

mythe

Legacy Member
@giele: ik bied 10 exclusief, dus komt op het zelfste neer.

15 euro incl dan maar, ga er niet moeilijk over doen want heb het liefst zo rap mogelijk.

hendrik_huggie

Legacy Member
-externe behuizing voor 2 hds met usb en lan aansluiting
bod 20incl. snelle afhandeling? wil hem deze week nog in mijn handen. kan da????

mythe

Legacy Member
20 incl.

Als je van de week kan afhandelen: 25 incl.
Zal zien of ik van de weekend naar Anderlecht kan rijden met mijn pa voor te oefenen, alleen doe'k da nog niet graag.

theknight

Legacy Member
@brechtvm voor 50€ incl mag je hem hebben, ik kan niet verder dan brussel afspreken

@seakertje het zijn gewone voedingskabels ja 1€/stuk ik heb er 4

@hendrik_huggie voor 25€ incl mag je hem hebben

@giele & mythe ik kan het deze week opsturen voor 25€ incl dus is het voor mythe zie pm

mythe

Legacy Member
theknight zei:
@brechtvm voor 50€ incl mag je hem hebben, ik kan niet verder dan brussel afspreken

@seakertje het zijn gewone voedingskabels ja 1€/stuk ik heb er 4

@hendrik_huggie voor 25€ incl mag je hem hebben

@giele & mythe ik kan het deze week opsturen voor 25€ incl dus is het voor mythe zie pm
Is het niet mogelijk hem zaterdag op te halen?
Want eer je het geld hebt.

hendrik_huggie

Legacy Member
@hendrik_huggie voor 25€ incl mag je hem hebben


ok voor 25incl, ik zou hem wel graag deze week pm mij met je gegevens, wil je hem dan al opsturen? ik heb netbanking. deze avond word het op je rekening gezet. geef jeje gegevens?

hendrik_huggie

Legacy Member
ziezo betaling is gebeurd, zie je pm en we zijn alle twee tevreden.

theknight

Legacy Member
-addonics e-sata expresscard
-externe behuizing
zijn verkocht
sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan