Archief - Doosje met laptop accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Du-toube

Legacy Member
Heb hier een nog nooit gebruikt doosje met laptop accesoires staan.
Staat al paar maandjes in de kast, maar aangezien ik het toch nooit heb gebruikt kan ik het beter verkopen.


Bevat :
1) laptop muis
2) Usb 2.0 verdeler ( 4 ports )
3) Oortjes om naar muziek en dergelijke te luisteren.
4) usb verlengkabel ' usb a/m - a/f '
5) usb verlenger ' A/M - mini 5p '
6) Rj-45 verlengkabel

nog nooit gebruikt dus bij deze.

Voor meeneemprijs : 35€ exclusief.
beginprijs : 20€

foto's:
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00243.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00244.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00245.JPG

Kan op meerdere sites tekoop gesteld worden. ( zoals kapaza, tones etc )

Prijzen zijn exclusief verzending.

vanrumst

Legacy Member
Du-toube zei:
Heb hier een nog nooit gebruikt doosje met laptop accesoires staan.
Staat al paar maandjes in de kast, maar aangezien ik het toch nooit heb gebruikt kan ik het beter verkopen.


Bevat :
1) laptop muis
2) Usb 2.0 verdeler ( 4 ports )
3) Oortjes om naar muziek en dergelijke te luisteren.
4) usb verlengkabel ' usb a/m - a/f '
5) usb verlenger ' A/M - mini 5p '
6) Rj-45 verlengkabel

nog nooit gebruikt dus bij deze.

Voor meeneemprijs : 35€ exclusief.
beginprijs : 20€

foto's:
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00243.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00244.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00245.JPG

Kan op meerdere sites tekoop gesteld worden. ( zoals kapaza, tones etc )

Prijzen zijn exclusief verzending.
Dat is die set die ze in den aldi verkocht voor 22 euro paar weken geleden niet?

Du-toube

Legacy Member
Ik denk het niet
aangezien ik deze toch al paar maanden heb :)
( + wist niet dat ze deze verkopen in aldi :) )

vanrumst

Legacy Member
Hebben ze in mei ook verkocht zie ik op de website.
In den aldi hebben ze alles :p

Du-toube

Legacy Member
Hehe zotezien :)
maar aan welke kwaliteit is de vraag ;)

anyway, is het dezelfde?

swuis

Legacy Member
hoe lang is die RJ45 verlengkabel? + werkt alles nog perfect? muis bv, is ze optisch? en verspringt ze niet naar alle kanten op het scherm als je ze beweegt?

Du-toube

Legacy Member
Rj45 kabel is iets tussen de 1-1.5m lang.
heb net muis getest, werkt perfect zonder verspringen.
en is optisch ja :)

heb ook net de usb verdeler getest en werkt ook.
de rest zal dan ook wel werken he :)
nog nooit gebruikt dusja :)

Du-toube

Legacy Member
is alvast genoteerd :)

bieden kan tot zondag 20.00
indien geen hoger bod is het voor jou :)

Du-toube

Legacy Member
swuis, this voor jou :)
kga je pm sturen

20€ + verzendingskosten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan