Smitch
Legacy Member
ik heb hier nog nen versterker voor televsie liggen...iemand dat ik er plezier mee kan doen ?
dit is het apparaatje:
http://www.dinh.be/Img/Photos_Articles/Min/NIU-2424B.jpg
maar wel int zwart
min: 5€ exclu
-Staat ook op Tones
-Boden:
1) 5€ @ tones-
dit is het apparaatje:
http://www.dinh.be/Img/Photos_Articles/Min/NIU-2424B.jpg
maar wel int zwart
min: 5€ exclu
-Staat ook op Tones
-Boden:
1) 5€ @ tones-
