Archief - DFI sli-D mobo te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
Volgende in rij was clitteke dacht ik..
die 120€ bood...
en jij kwam maar op 3de plaats dacht ik n0stra

(en idd, kheb ook interesse, en wil meer dan 100€ bieden, maar niet meer dan 120€)

n0sTRa

Legacy Member
d8 dat het eerste bod van mij kwam en dat er daar op een reply kwam als ik 100 + verzending bood het van mij werd. Dus vanaf ik thuis ben heb ik dit bod uitgebracht ...

nTFs

Legacy Member
LaXozz laat hier zich weer van z'n beste kant zien precies.
Ik heb het ook al meegemaakt.
Als je dan toch een bod doet op iets handel dat dan direct af en laat het geen dagen aanslepen.
Kwestie van de verkoper niet in onzekerheid te laten.

clitteke

Legacy Member
120incl En binnen de 2dagen het geld op de rekening. Das mijn bod.

brechtvm

Legacy Member
vraag is of clitteke zn bod nog geld...

ik wil anders wel 102,30€ bieden... (excl)
komt inc op 105


//update\\
ja dus :p

iC7-IcE

Legacy Member
Dank je ntfs :)


ik ben al twee dagen aan het wachten ....

voor mij blijft het bieden open , maar snel aub ,
ik zou graag vanavond afsluiten .

120€ + verzending is momenteel het hoogste en beste bod voor mij van clitteke.


greetz Ice

clitteke

Legacy Member
Ik hou vast aan mijn bod van 120 incl verzending brechtvm ;) gene schrik hebbe :p

iC7-IcE

Legacy Member
Beste nostra ,

je hebt gisteren als eerste een bod gedaan :applause: , ik daarop een 15 tal min later gereageerd .
Ik heb dan gewacht en pas om 9 uur s avonds :doh: , nadat ik al 10 (betere) :woohoo: boden heb gehad , kom je terug en sta derop dat het van jouw is ... :s ?

ik wil nog aan laxozz de kans geven tot vanavond 20 U anders gaat de verkoop door aan de eerst volgende bieder .


greets Ice

n0sTRa

Legacy Member
srr dat er mensen zijn die moeten werken en niet 24/7 hun inet kunnen controleren. Ik wil je vanavond nog storten dus bang voor geld moet je niet zijn

PsYmon

Legacy Member
Kmoet nostra hier toch gelijk geven ze. Als je zegt: voor dat bedrag is het van jou moet je het ook effectief aan dat bedrag verkopen aan die persoon. En idd, sommige mensen hebben niet de luxe om in het weekend de hele dag thuis te zitten.

clitteke

Legacy Member
iC7-IcE zei:
laxozz ?

bied je nog mee ??

Indien laxozz afhaakt verkocht aan clitteke voor 120€ incl verzkosten .

Twas oorspronkelijk verkocht aan Laxozz ma die laat nix van zich wete, toen ben ik over u bod hene gegaan nostra, ge kunt nog altij meer biede e :)

n0sTRa

Legacy Member
hij zei dat het voor 100 + verzending voor mij was dus wrm zou ik meer bieden?

iC7-IcE

Legacy Member
ach we hebben weer ne nieuw komer :p lol.

kan jij wel lezen ??

laxozz was eerste waaraan ik heb gezegd dat het in orde is .
nostra heeft een bod gedaan en ik gezegd dat als hij 100€ en verzending kosten geeft het van hem is , maar zie jij ergens een reply staan van hem :oink: ?? nejje , dus nostra heeft just nix te koeke en gij ook ni .amen en uit

En weet je wat ?? als julie niet overeen kunnen komen en op een deftige manier kunnen handelen , dan verkoop ik het niet en steek ik het nog liever in brand :tongue:


greetz Ice

clitteke

Legacy Member
Ksnap u standpunt ook wel erges. We zulle zien hoe da we het oplosse e. als het zo is is het zo e.

LaXozz

Legacy Member
clitteke zei:
Ksnap u standpunt ook wel erges. We zulle zien hoe da we het oplosse e. als het zo is is het zo e.
oplossen niks te oplossen , ik eb hem gekocht

greets

iC7-IcE

Legacy Member
Laxozz heeft tijdig van zich laten horen , moederbord is dus voor hem .

100€ + verzending kosten.

Greets Ice

Kwertie

Legacy Member
En zo denk ik ook dat het 't beste is ...
(Om eens de mening van iemand anders te lezen)

iC7-IcE

Legacy Member
GOEIMORGEN !!!???
------------------

wa is da hier voor een onnozel gedoe ?? diene laxozz komt hier 's morgens op forum een bodje doen (allegauw in de rapte), laat heel de dag nix van zich horen ,het bieden op forum gaat ondertussen verder.
Na dan uitdrukkelijk een deadline (en 3 PM's zonder reactie) opgelegt te hebben gisteren avond 8 uur, belde hij dan toch om af te spreken
(om 7u55min) .... .
Ik heb dan met hem afgesproken om via msn alle gegevens over te maken ....

Dien NooB van ne laxozz ging me toevoegen op msn ... :doh:
5 minuten later een PM ,

ik citeer :

LaXozz
Member
Geregistreerd op: 20/11/05
Locatie: veurne
Re: [email protected]

--------------------------------------------------------------------------------

kzie niks om te accepteren staan


:oink:


meneer ziet nix om te accepteren... ? :wtf: :doh: .

ik weet niet maar msn blijkt me nu toch niet zo een moeilijke applicatie te zijn

:s


+ op de koop toe komen hier alle 2 min pippo's binnenlopen die denken dat ze hier op buy & sell afdeling rechter moeten komen spelen en hun mening komen delen en willen meedelen aan de hele wereld wie al dan niet gelijk heeft .
Als je niet mee komt bieden moei je der dan toch ook ni mee , je hebt er zelf toch geen baat bij ???

Of wil je vriendjes maken op forum ?? da kan ook zonder men tread na de fuck te helpen !!
Op het laatste staan er meer posts in die over wie het wel en niet mag kopen dan van bieders die een goed moederbordje willen kopen .


salut :sad:


Ice
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan