Archief - DFI NF4 Ultra-D + SD 3700+ + X800GTO + Artic Silencer 64 Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTRATEC

Legacy Member
Hallo,

Wegens omschakeling op een Dothan config verkoop ik volgende zaken:

DFI Nforce4 Ultra-D €100
Amd 64 3700+ San Diego boxed €230
(zie sig)
X800GTO incl. Silencer €100
Artic Silencer 64 Pro €15

Bundleprijs: €430 minimum

Vermelde prijzen zijn minimumprijzen.
Gelieve te bieden excl. verzendkosten en per schijf van €5.

Afhalen kan in Wetteren of via post op kosten en risico van de koper.

Ik behoud me het recht te annuleren of ergens anders te laten plaatsvinden.

Troman

Legacy Member
XTRATEC zei:
Hallo,

Wegens omschakeling op een Dothan config verkoop ik volgende zaken:

DFI Nforce4 Ultra-D €100
Amd 64 3700+ San Diego boxed €230
(zie sig)
X800GTO incl. Silencer €100
Artic Silencer 64 Pro €15

Bundleprijs: €430 minimum

Vermelde prijzen zijn minimumprijzen.
Gelieve te bieden excl. verzendkosten en per schijf van €5.

Afhalen kan in Wetteren of via post op kosten en risico van de koper.

Ik behoud me het recht te annuleren of ergens anders te laten plaatsvinden.
san diego welke stepping?

kutteke

Legacy Member
100 op dfi
is hoogste wa ik wil geven, wilde meer dan vrees ik dak beter nieuw koop

Tristan

Legacy Member
K bedoel der niks mee maar ne AMD 64 3700+kun je al vinden voor minder dan 200€

brechtvm

Legacy Member
kutteke zei:
100 op dfi
is hoogste wa ik wil geven, wilde meer dan vrees ik dak beter nieuw koop
no offence @ you kutteke..
maar XTRATEC weet dat ik reeds 100€ bood in zn vorige thread (op dit moederbord), waarna ie zn 'For-Sale-Stuff' nadien wijzigde (zonder mobo)

Deadelus

Legacy Member
brechtvm zei:
no offence @ you kutteke..
maar XTRATEC weet dat ik reeds 100€ bood in zn vorige thread (op dit moederbord), waarna ie zn 'For-Sale-Stuff' nadien wijzigde (zonder mobo)

Dat bod geld hier helaas niet denk ik. Hier is geen bod gegeven door u dus zijn bod is eerder.

Als je hem wil moet je dus gewoon hoger gaan!

Groeten

brechtvm

Legacy Member
(edit by schep)

...... kga het aan u laten.....

@ kutteke : good luck ermee :)

mvg,
brechtvm

XTRATEC

Legacy Member
UPDATE: indien iemand mij een mooi voorstel tot ruil voordoet voor m'n cpu (ik zoek een gewone venice 3000+ of 3200+ vermits dit m'n 2de setup gaat worden) dan wordt de DFI niet verkocht.

Dus laat de voorstellen maar komen!

Dannykills

Legacy Member
keb hier wel ne 3200+ venice steken die ik wil upgraden. nieuwprijs zo een 170 euro nog.

wat stel je voor?

Mvg

Danny

doc1

Legacy Member
die X800GTO is dat AGP of PCIXPress?
Als hij AGP is , is deze kaart sneller denk je dan een 9600 pro?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan