Archief - dfi 965 - wireless b+g+n - fans - case - hd - etc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duploxxx

Legacy Member
DFI P965 INF Dark-s meeneem 100eur
Zotac Nvidia 7300GT 128mb DDR3! meeneem 35eur
Logitech G15 azerty keyb. perfecte staat. meeneem 40eur eventueel 2 indien iemand me een dinovo aanbied.
wireless keyb/mouse medion zwart QWERYT meeneem 10eur
Rounded cables (wit/zwart 45-60cm mix ide) 8stuks meeneem 25eur
Maxtor Diamondmax10 6v250F0 250gb 16MB sata2 25/09/2009 meeneem 40eur
voeding Thermaltake vga 250w sli W0099 meeneem 20eur

USR wifi pci card a/b/G turbo 805416 meeneem 25eur
belkin f5d6231-4 wireless B router meeneem 15eur
belkin f5d6231-4 wireless G router meeneem 25eur
Belkin N1 wirless pci desktop card meeneem 50eur

XION MERCURY II SILVER CASE zonder voeding met originele 80+120mm fans meeneem 20eur

Titan alu fan 12cm, nieuw in doos ongebruikt 8eur
noname acrylic rozige fan 12cm 4eur
antec acrylic fan 12cm 7eur
2x antec acrylic fan 8cm 5eur/stuk
papst 3412 n/2gl fan 9,2cm 8eur

afhaling mogeljik (mechelen Noord - Beveren waas), voorkeur gaat naar verzending (1x/week)
biedingen excl verz meeste onderdelen met faktuur en originele doos en uitstekende staat.

gezocht:
logitech dinovo
x2 5000 black edition

staat op telenet,tones
duploxxx

benwake

Legacy Member
hoi ik heb voor vandaag of morgen een S775 mobo nodig, en 100€ is voor mij ok dus interesse in jouw mobo
ik heb een logitech dinovo staan hier, bij degelijk bod gaat hij weg anders niet, gn interesse in G15 aangezien ik er al een heb :)

duploxxx

Legacy Member
ok das bij deze de meeneemprijs. ik stuur pm voor verdere bespreking.

tja voor de dinovo, heb 2 x g15 staan, dus graag eerst deze buiten,tis em enkel te doen voor het uitzicht en afmetingen.

duploxxx

benwake

Legacy Member
duploxxx zei:
ok das bij deze de meeneemprijs. ik stuur pm voor verdere bespreking.

tja voor de dinovo, heb 2 x g15 staan, dus graag eerst deze buiten,tis em enkel te doen voor het uitzicht en afmetingen.

duploxxx

tspijt me zeer, maar ik had er echt een dringend nodig, en ik kon meteen afspreken met iemand die een P35 verkocht, dus heb ik die genomen. Twas om ter snelst :)

kennyc

Legacy Member
belkin f5d6231-4 wireless G router meeneem 25eur

Meeneemprijs hier - we spreken of via PM?

cherouke

Legacy Member
Logitech G15 azerty keyb

foto a.u.b.?

alvast bod 30 euro exclusief indien in perfecte staat

het.pc.schaap

Legacy Member
cherouke zei:
Logitech G15 azerty keyb

foto a.u.b.?

same here.

ALvast een bod 30euro op de andere G15 als je hem verkoopt

(heb hier een BENQ slim X, moest je geïnteresseerd zijn)

duploxxx

Legacy Member
sry was effe weg voor werk. zal straks foto maken.

keyb natuurlijk in perfecte staat met doos etc

@Rocker ok kom in orde. dit weekend of volgend weekend?
@het.pc.schaap welk type is het juist? kan meerdere x types zien op de site

duploxxx

RocKer

Legacy Member
duploxxx zei:
sry was effe weg voor werk. zal straks foto maken.

keyb natuurlijk in perfecte staat met doos etc

@Rocker ok kom in orde. dit weekend of volgend weekend?
@het.pc.schaap welk type is het juist? kan meerdere x types zien op de site

duploxxx
T'zal voor volgend weekend zijn,ok;).

duploxxx

Legacy Member
av018 zei:
allee, we gaan ne keer upgraden, 40 € op die G15

dat is dan ineens meeneemprijs. Ik stuur PM voor verdere afhandeling

@Desert, HD is verkocht in andere thread aan Rocker

duploxxx

duploxxx

Legacy Member
Hitiepoeh zei:
belkin f5d6231-4 wireless B router meeneem 15eur

ok deal

moeten we alleen nog afspreken hoe we dit gaan regelen... SP is niet zo ver weg maar ligt nooit echt op mijn routes

pm onderweg

groeten
duploxxx

dnoiz

Legacy Member
Wat is de staat van die kaart ? Nog garantie / factuur ?

>> Zotac Nvidia 7300GT 128mb DDR3! meeneem 35eur

G.

duploxxx

Legacy Member
dnoiz zei:
Wat is de staat van die kaart ? Nog garantie / factuur ?

>> Zotac Nvidia 7300GT 128mb DDR3! meeneem 35eur

G.

staat is goed, heb er wel andere koeler op gezet, maar kan terug met originele koeler, factuur heb ik niet want is met meerdere personen aangekocht.

originele doos en toebehoren, aankoop was juli 2007

garantie geef ik dan persoonljik voor een jaar.

D

duploxxx

Legacy Member
[TFT]Poky;9403967 zei:
nog router over?

sry ondertussen alle 2 verkocht

fans, graka, case, wireless pci kaarten en speciale voeding zijn nog over

duploxxx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan