Archief - dell xps m1710

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ppoc

Legacy Member
hey ik wil men dell xps verkopen m1710 wegens weinig gebruik en geldnood


t2500 @ 2 ghz dual core
1.5 ddr 2
80 gig 7200
17"
7900 gtx 512 mb ongeveer rond de 4000 3dmarks alsk me nie vergis als iemand de juiste cijfers wil vraag maar

dik 1 jaar oud

verstelbare lampjes niet te vergeten:p
geen krassen of beschadiging aan de buitenkant zover ik kan zien
natuurlijk mag je ook hem eens in het echt komen bekijken als je twijfelt het gaat over veel geld
heeft mij zeer goed gediend zalige game laptop en lekker stoer:p

gebreken: een krasje of 2 naast het klavier en de lak is er een beetje af waar men hand lag

minimum: graag 950 euro :) zoniet hou ik hem liever heeft vorig jaar 2200 euro gekost :p beetje zot maarja :s toch geen spijt van gehad
meeneem: 1200 euro

mss ruilen tegen een deftig Qcore pctje met of zonder opleg :doh:

in originele doos met lader enzo
indien je meer info wenst laat maar iets horen
hier zijn wat foto's : http://img222.imageshack.us/my.php?image=y1pn1qemazzctp9ftjftrazws1.jpg
http://img220.imageshack.us/my.php?image=y1pn1qemazzctptdhc9wvzgvn8.jpg
http://img124.imageshack.us/my.php?image=y1pn1qemazzctof34rvrzgtes3.jpg

afhalen of eventueel breng ik hem met was geld voor benzine als je ver woont

Vochtig

Legacy Member
Ik zou wel een ruil zien zitten :
-Intel C2Q Q6600 G0 (Stable op 3.2
-Zalman CNP 9700 LED
-Asus P5K
-3GB Corsair XMS2 PC2-6400 (dual channel)
-Sparkle Nvidia 8800 GTX
-CM Stacker 832 B met 3x AC Ryan Blackfire 4 fans 120 mm en de standaard fans :)
-Point of view tagan 650W (4x12V Rail 20A een vreet beestje dus :) )
-WD Caviar 320 GB Sata 2 16 MB 7200 RPM
EDIT:Ik haal nu in 3d06 ong 13000 punten met enkel cpu oc

Hoeveel opleg wil jij geven ? En is het mogelijk dat geheugen te upgraden nr 2of4gb van je laptop ?

Grtz

Vochtig

Legacy Member
Vochtig zei:
Ik zou wel een ruil zien zitten :
-Intel C2Q Q6600 G0 (Stable op 3.2
-Zalman CNP 9700 LED
-Asus P5K
-3GB Corsair XMS2 PC2-6400 (dual channel)
-Sparkle Nvidia 8800 GTX
-CM Stacker 832 B met 3x AC Ryan Blackfire 4 fans 120 mm en de standaard fans :)
-Point of view tagan 650W (4x12V Rail 20A een vreet beestje dus :) )
-WD Caviar 320 GB Sata 2 16 MB 7200 RPM
EDIT:Ik haal nu in 3d06 ong 13000 punten met enkel cpu oc

Hoeveel opleg wil jij geven ? En is het mogelijk dat geheugen te upgraden nr 2of4gb van je laptop ?

Grtz
Excuseer hoor , zou u hier aub op kunnen replyen zodat ik ofwel kan verder zoeken ofwel hier iets overeenkomen ?
Hou uw thread is in de gaten .

longpatje

Legacy Member
Vochtig zei:
Excuseer hoor , zou u hier aub op kunnen replyen zodat ik ofwel kan verder zoeken ofwel hier iets overeenkomen ?
Hou uw thread is in de gaten .

TS is sinds gister 15.29 hr niet meer online geweest dus drie keer dezelfde opmerking maken haalt niets uit, een beetje geduld kan echt geen kwaad :D

ppoc

Legacy Member
sorry voor het wachten had nog al druk

ik zit momenteel met nie veel geld, maar hoeveel opleg zou je ervoor willen?

bezichtigen/afhalen te gelrode (aarschot)

geen losse verkoop van graka :) wil hem graag in het geheel verkopen/ruilen
ja is uitbreidbaar tot 4 gig ddr2

hier nog even een edit maken de dvd drive werkte niet dus heb ik een tweedehands gekocht maar die paste niet :s dus heb ik die moeten bijzagen, hij werkt nu maar kan wel zien dat het niet door een pro is gedaan, een andere dvd drive insteken is nog altijd mogenlijk ofzo dus dit geef geen problemen.

Vochtig

Legacy Member
Tgoh , ik wil mijn pc niet buitendoen , maar kwil wel is ervaren met zo'n game laptop :)
Hoeveel opleg zou je willen geven dan ? Plak er gwn op iets dat in uw gedachten komt .

DJones

Legacy Member
is er mogelijk

omruil tegen andere laptop (laptop 6maand oud prix + - 700€) + deftige opleg

ppoc

Legacy Member
eventueel mogenlijk ja , als het me aanstaat :) wat had je van opleg in gedachte ?
als quip een bod doet, dat ik goed vind gaat dat wel voor een ruil.

DJones

Legacy Member
ppoc zei:
eventueel mogenlijk ja , als het me aanstaat :) wat had je van opleg in gedachte ?
als quip een bod doet, dat ik goed vind gaat dat wel voor een ruil.

kzal zo vlug als mogelijk de specs door geven van laptop

het is voor een goede kennis

zoekt atm een game laptop

zijn laptop is een toshiba

ppoc

Legacy Member
ppoc zei:
vochtig: bwa het eerste getal dat in me opkwam was 100 euro aangezien als ik je onderdelen nieuw moet kopen kom ik rond de 900 euro en aangezien men minimum daar ook rond ligt.

100 euro ofzow

Vochtig

Legacy Member
Geraakte in lochristi ? En zoude dan nog kunnen upgraden nrr 2 gb ?

ppoc

Legacy Member
ik denk wel dat ik er gan graken ja , bedoel je ik upgrade? of jij want als je wilt ruilen geef ik liever meer opleg dan een latje van 1 gig bij te kopen da is ongeveer 45 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan