Archief - defecte x800 pro @ 5€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bollie69

Legacy Member
Hierjuist mn graka naar de eeuwige overclockvelden gebracht Twisted Evil .

Dus wordt verkocht @ 5€

bij startup checkers, dus ik denk het ram.

BuiZe

Legacy Member
misschien beter nog even laten 'rusten' en vb. in een andere PC testen vooraleer je een spijtige verkoop doet?

bollie69

Legacy Member
al in broer zijn pc getest, juist hetzelfde.
Al 30min laten rusten, ook nix... so FU*King na de zak die prulle.
170€ foetsie:doh:

Davion

Legacy Member
Kijk eens na of je geen garantie meer hebt? ookal is het zonder factuur, met de serienummer zien ze ook al alles :)

brechtvm

Legacy Member
normaal +- 3 jaar fabrieksgarantie dacht ik (naargelang het merk)
indien er geen zichtbare schade is (zwarte chips ofzo dus)

nop

Legacy Member
is geen zichtbare schade, cooler er niet afgeweest of nix.
Maar voor ik verkoop zal ik eens navragen of er eventueel fabrieksgarantie is, mss iemand wat meer info hierover?
Dacht dat alleen rma mogelijk was MET factuur.

brechtvm

Legacy Member
nop zei:
is geen zichtbare schade, cooler er niet afgeweest of nix.
Maar voor ik verkoop zal ik eens navragen of er eventueel fabrieksgarantie is, mss iemand wat meer info hierover?
Dacht dat alleen rma mogelijk was MET factuur.
welk merk ?
RMA is mogelijk , als geen van de stickers op de kaart uitgewist is/zijn

nop

Legacy Member
sapphire, neen kaart ziet er als nieuw uit.
Geen stof in cooler, geen schade, geen stickers weg

EDIT: mods srr voor deze vragen in buy and sell, treat mag geclosed worden als jullie wensen, maar zou graag eerst antwoord weten.
ah.. nop is dus mijn broer, zit op zijn pc aangezien mijne niet werkt zonder graka :d

nop

Legacy Member
ok, bij deze mag topic geclosed worden als mods zien.

Thx you guys voor den uitleg, ik zou ze echt nog verkocht hebben.
shit jong, die kaart 3 weke en das na de eeuwige hardwarevelden:doh:

nop

Legacy Member
ok, kheb dus gekeken voor rma formulier maar daar moet je date van aankoop invullen, en aangezien ik dat niet weet.
Nuja kzit met mijn handen in mijn haar

brechtvm

Legacy Member
nop zei:
ok, kheb dus gekeken voor rma formulier maar daar moet je date van aankoop invullen, en aangezien ik dat niet weet.
Nuja kzit met mijn handen in mijn haar

lol...
gewoon iets invullen ...
+- welke maand weet je toch ?

nop

Legacy Member
ok, heb dus 'iets' ingevuld, dan kwam er op thx vo registration.
En nu?

Moet ik soms mail verwachten van die manne?

brechtvm

Legacy Member
nop zei:
ok, heb dus 'iets' ingevuld, dan kwam er op thx vo registration.
En nu?

Moet ik soms mail verwachten van die manne?

wachten..
idd..
kan maximaal tot 2 weken duren

brechtvm

Legacy Member
factuur is niet nodig ;)

toch niet voor mn 9800pro..


gewoon opsturen, en zorgen dat er niets is aan de stickers...
dan ook vriendelijke brief bijvoegen...
en alles in orde :)

Kwertie

Legacy Member
kzal deze dan maar closen, als je toch beslist te verkopen krijg je bij deze de toestemming een nieuwe thread te maken als het zover is ;)
ik denk wel da da mogelijk ga zijn, maar ge zult iets van 40€ verzending ofzo mogen betalen (zal naar Engeland ? ) moeten ofzo? 'k Ben absoluut ni zeker

... anders kan je evt een threadje maken of eens kijken op het Hardware forum... maar dit is nog steeds een verkoopforum dus hoor hier niet langer thuis ;)
+ je vroeg zelf reeds om te sluiten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan