Archief - defecte laptop Medion MD 40100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plato

Legacy Member
Er zit in:

pIV 2.8 GHz (mobile? geen idee)
scherm 1024*786
wlan ding
harde schijf 60 GB 4200rpm
2x256 MB ddr 333
lader 19V
dvd lezer/schrijver
toetsenbord met deels afgesleten letters
touchpad
batterij (batterijduur onbekend)

Het moederbord is met vrij grote zekerheid stuk. Start niet meer op

iemand? Ik denk aan €100 als richtprijs

bikkerss

Legacy Member
25 incl op de hd en dvdrw, liefst wel even getest zodat deze niet samen met het mb gesneuveld zijn

successor

Legacy Member
pentium 4 2.8 GHz is in een laptop altijd mobile, anders eens de SL code opzoeken, staat er speedstep bij is het een mobile pentium 4 (gaat dus ook in een desktop moederbord, zijn wel wat haken en ogen aan, maar daarvoor zou ik je aan raden verder te zoeken op dit forum)

Plato

Legacy Member
okee ff updaten

Baffel: DVD brander €10, genoteerd

Bikerss: versturen kost 4.10, en 20.90 is veel te weinig voor de HD en brander. Ik denk eerder aan 20 excl. voor de HD. De HD werkt, de DVD kan ik niet testen dat moet je zelf maar zien. Dees was bij laatste gebruik nog 100%

Bod van Michiel van €50 is laag, maar ik overweeg het. Heeft er iemand haast? Dit blijft zeker openstaan tot zaterdag en dan zie ik nog eens hoe het staat.

bikkerss

Legacy Member
25 incl lijkt me zeker geen minderwaardig bod dan 50 excl voor het geheel maar soit doet er niet toe.
Hoeveel wil je enkel voor de dvdrw, in de hd heb ik geen interesse meer aangezien dit toch maar een 4200 rpm is.

Plato

Legacy Member
Piotke kan Bikkerss evt. de DVD brander hebben (dan verlaag ik jouw prijs), misschien kan ik zo jullie beiden tevreden stellen?
Zo niet, dan geef ik de voorkeur aan het bod van Piotke en dan is het jammer voor Bikkerss.

bikkerss

Legacy Member
Geen probleem kan ik volledig inkomen, laat je me iets via pm weten zodra jij iets meer weet ?

medionsux zei:
Piotke kan Bikkerss evt. de DVD brander hebben (dan verlaag ik jouw prijs), misschien kan ik zo jullie beiden tevreden stellen?
Zo niet, dan geef ik de voorkeur aan het bod van Piotke en dan is het jammer voor Bikkerss.

piotke

Legacy Member
Ik prefereer geheel, sorry. Wil eventueel verhogen naar 80 incl, om iets overtuigender te zijn.

Plato

Legacy Member
piotke zei:
Ik prefereer geheel, sorry. Wil eventueel verhogen naar 80 incl, om iets overtuigender te zijn.

okay we zullen dit vanavond maar es afsluiten dan om 21:00

Als er niemand meer biedt dan 80 incl, ist voor u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan