Archief - cpu's+mobo's+div ram+hd's+graka's+opticals+cases+...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moes

Legacy Member
@ krulle: is niet digitaal, dus wel degelijk voor analoge tv, dus coax

@ banaan: zoals vermeld op de luixe pixel en kabelke na, wat zeker makkelijk te fixen is, in perfecte staat
zal proberen fotooke te maken, altijd in rookvrije omgeving gestaan

neppi

Legacy Member
Linksys WMP54G Wireless Pci-adapter
Nec ND4551 Black Dvdrw labelflash
Logitech Black Optical Mouse
Ati Rage 128 Pro 32 MB

30€


En eventueel foto van Zwarte Micro Atx case window cutout + 100W PSU?

Moes

Legacy Member
ben bezig met overal wat foto's van te maken, die zijn tegen de avond normaal gezien beschikbaar
maar uw bod is toch wat te weinig, zie minimumprijzen

Moes

Legacy Member
voor alle duidelijkheid, heb dit mss al vermeld maar staat ook op tones, dus check zeker ook de boden daar

eyes147

Legacy Member
MSI 6800 Ultra 256MB AGP + Arctic NV5 Silencer (dual DVI + Svideo) * 100
Is doos en dergelijke aanwezig?

Zoja bod 100

Moes

Legacy Member
jap doos en zelfs nog paar kabelkes en drivers aanwezig
bod genoteerd

Moes

Legacy Member
kga et nog enkele dagen openlaten gezien ik nie zoveel thuis ben, maar laat ons zeggen dak voor de kaart dinsdag wel kan afsluiten
btw kan tegen kleine vergoeding eventueel wel gebracht worden

Moes

Legacy Member
@ logion: genoteerd, maar ik zie nergens meeneem staan, dus blijft nog ff open alleszins

@ eyes: like you wish:)

Amadeke

Legacy Member
Die voeding heeft toch een 6-pins aansluiting voor een videokaart hé?

seakertje

Legacy Member
hallo,
is brengen naar oostende een mogelijkheid? (morgen ten laatste, daar is nu een kennis van me die het dan kan meebrengen voor me)
Als dat zou kunnen, zou ik volgende nemen, ok voor vermeldde minprijzen, komt op 185 euro in totaal + vergoeding om te brengen.
Indien niet mogelijk moet ik het anders nog ff bezien.

3/ HD
-Maxtor Diamondmax 10 200GB Ata 133 *40
-Seagate Barracuda 7200.100 320Gb ATA 133 (net terug uit RMA) *55
-Seagate Barracuda ATA IV 40GB * 15
-Maxtor Diamondmax plus 8 40GB ATA 133 Slimline * 20

8/ Cases
-Antec SLK3700BQ Black Tower * 25 (in nog goede staat? niet te veel krassen?)
-Beige Miditower met floppy * 10

6/ Optical drives
-Nec ND4551 Black Dvdrw labelflash * 20

Moes

Legacy Member
brengen is mogelijk,maar jammer genoeg niet morgen
zou ten vroegste dit weekend zijn

seakertje

Legacy Member
ok, ik zal dan ff zien hoe ik het kan oplossen, zou je akkoord zijn voor de prijs?

Moes

Legacy Member
ok laat maar iets weten, prijzen zijn geen meeneem dus wacht nog ff af ondertss
zal er vanavond overal es meeneem bijzetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan