HitenMitsurugi
Legacy Member
CPU: http://www.cpu-world.com/CPUs/K7/AMD-Mobile Athlon XP-M 2400+ - AXMH2400FQQ4C.html
MOBO: http://www.abit.com.tw/page/uk/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=NF7-S&fMTYPE=Socket+A
+ deftige thermaltake koeler.
Heeft hier faalloos dienst gedaan tegen 200*9.5 = 1900mhz (setup is multiplier unlocked natuurlijk). Nooit verder overclocked omdat deze cpu in een HTPC gebruikt werd. Er zit vrij veel potentieel wegens het feit dat dit een mobile is (standaard 1.45v!): http://techreport.com/reviews/2004q1/athlonxp-m-2500/index.x?pg=1 - Enige verschil tss deze cpu en die in de review is de standaard 13.5 ipv 14 multiplier. Zodoende is deze setup dus zeer energie "zuinig".
De enige reden waarom hij weggedaan wordt is omdat onze opslag-noden meer SATA poorten eisen en ik hier nog materiaal heb liggen dat ik voor onze htpc zou willen gebruiken (koelers e.d.) die er niet op passen.
Omgeving Leuven. Is nog half onder voorbehoud, als er geen deftige boden komen zoek ik elders
staat ook nog op shrimp
MOBO: http://www.abit.com.tw/page/uk/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=NF7-S&fMTYPE=Socket+A
+ deftige thermaltake koeler.
Heeft hier faalloos dienst gedaan tegen 200*9.5 = 1900mhz (setup is multiplier unlocked natuurlijk). Nooit verder overclocked omdat deze cpu in een HTPC gebruikt werd. Er zit vrij veel potentieel wegens het feit dat dit een mobile is (standaard 1.45v!): http://techreport.com/reviews/2004q1/athlonxp-m-2500/index.x?pg=1 - Enige verschil tss deze cpu en die in de review is de standaard 13.5 ipv 14 multiplier. Zodoende is deze setup dus zeer energie "zuinig".
De enige reden waarom hij weggedaan wordt is omdat onze opslag-noden meer SATA poorten eisen en ik hier nog materiaal heb liggen dat ik voor onze htpc zou willen gebruiken (koelers e.d.) die er niet op passen.
Omgeving Leuven. Is nog half onder voorbehoud, als er geen deftige boden komen zoek ik elders

staat ook nog op shrimp
