IPCS
Legacy Member
Wegens upgrade naar een 4400 ga ik deze verkopen.
Ongeveer 4 maand oud, dus nog volop garantie.
Stepping kan ik morgen bekijken, dan haal ik die er uit, heeft altijd onder een vapo gedraaid en dus nooit warm geworden. Liep stabiel op 2750Mhz, hoger niet getest.
Geen bench gedaan, hoef je dus ook niet te vragen, pc is enkel paar keer gebruikt als prestigeprojectje op een lan, dus cpu'ke is zeker nog nie veel gebruikt.
Heb wel geen stockkoeler meer, heeft er nooit opgestaan maar kan em nie meer vinden, kan er wel een Arctic koeler bijdoen alst bod goed is ...
Verkoop gaat enkel door indien de prijs mij aanstaat.
Geen Meeneemprijs
Loopt af op zaterdag 18/03 om 21 uur.
Geen
Steven
Ongeveer 4 maand oud, dus nog volop garantie.
Stepping kan ik morgen bekijken, dan haal ik die er uit, heeft altijd onder een vapo gedraaid en dus nooit warm geworden. Liep stabiel op 2750Mhz, hoger niet getest.
Geen bench gedaan, hoef je dus ook niet te vragen, pc is enkel paar keer gebruikt als prestigeprojectje op een lan, dus cpu'ke is zeker nog nie veel gebruikt.
Heb wel geen stockkoeler meer, heeft er nooit opgestaan maar kan em nie meer vinden, kan er wel een Arctic koeler bijdoen alst bod goed is ...
Verkoop gaat enkel door indien de prijs mij aanstaat.
Geen Meeneemprijs
Loopt af op zaterdag 18/03 om 21 uur.
Geen
Steven


...