S.conceiçao7
Legacy Member
ik verkoop mijn cpu (singlecore), wegens aankoop dual core.
nooit mee overclocked geweest, dus weet geen OC results.
je krijgt de standaard cooler er bij, indien gewenst!
is 1 jaar en 1 maand oud, dus nog in garantie bij luckys pc's brugge.
opsturen is een mogelijkheid,
bieden maar!
nooit mee overclocked geweest, dus weet geen OC results.
je krijgt de standaard cooler er bij, indien gewenst!
is 1 jaar en 1 maand oud, dus nog in garantie bij luckys pc's brugge.
opsturen is een mogelijkheid,
bieden maar!



