Archief - CPU : AMD 3800+ socket 939 (+stock cooler)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
ik verkoop mijn cpu (singlecore), wegens aankoop dual core.

nooit mee overclocked geweest, dus weet geen OC results.

je krijgt de standaard cooler er bij, indien gewenst!

is 1 jaar en 1 maand oud, dus nog in garantie bij luckys pc's brugge.
opsturen is een mogelijkheid,

bieden maar!

S.conceiçao7

Legacy Member
wtf is stepping :)

kben een noob hoor op da vlak, da is er noois uitgehaald, gewoon geplaatst geweest een jaar geleden door de pc vent.

o ja, nieuwprijs 121, 90 euro vorig jaar dus :sop:

successor

Legacy Member
mja op ipcs.be staat een huidige nieuwprijs voor socket 939 , in vele andere shops is die processor niet meer te koop wegens end of life.

de stepping is wat er op de processor staat , meer bepaald de eerste en tweede lijn tekst. zo kan je zien of het een goede of een slechte stepping is en wat het theoretisch OC potentieel is. als het een heel goede stepping is dan heb ik er interesse in (tot 3Ghz moet ik geraken denk ik )

S.conceiçao7

Legacy Member
hmmm, er is een koeler op bevestigd natuurlijk, en met koelpasta enzo....
kweet niet of je da zomaar er af kunt halen , ma kga da wel zien, eens ik mijn X2 cpu plaats.

khou je wel op de hoogte dan.

S.conceiçao7

Legacy Member
upke 2.

kan ook geruild worden btw! tegen een paar deftige boxen met goed geluid ! (helder en luid)

Pandekip

Legacy Member
35 incl. mits levering faktuurtje erbij en doosje. (kopie faktuur is ook goed)

S.conceiçao7

Legacy Member
genoteerd, ma ik zou echt nog IETSJE meer er voor willen,

allé ja, het doet mij echt pijn zo'n cpu weg te doen die dagelijks mss 2 uurtjes heeft gedraaid, amper 1 jaar oud is, nooit is ge overclocked,
nog 2 jaar in garantie is, EN 121.90 € gekost heeft vorig jaar.

plus je weet dat verzendingskosten 4.30 € zijn (en dan moet ik nog een doos kopen ook). hou ik er amper 30 euro voor over :)

btw ik heb ook uw ram latjes gekocht voor een mooie prijs, remember :) mss kan je me ook een plezier doen, door uw bod ietsie pietsie op te trekken? ;)

please! :)

en ja, ge krijgt er het originele doosje, stock cooler EN faktuur erbij :p

S.conceiçao7

Legacy Member
cprovost zei:
40 incl dan eh ;)

Ok, zit al aan UP nummer 3,
dusja er is geen verdere interesse, dus zie niet in waarom ik nog langer zou wachten.

verkocht!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan