Archief - Corsair, Epox s939 mobo, Hp p4 desktop pc, Ibm thinkpad 600x

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
1) 2 x 256 xms3200 rev 1.1 (bh-6 cas2) dual kit setje

nieuwprijs: 75,90€ link (dit zijn de huidige latjes GEEN bh5/ch5 zoals de mijne!)
minimum: 40€ excl.
meeneem: 50€ excl.

2) NIEUWE EPoX EP-9NPA3 SLI, nForce4 SLI, Socket 939, ATX, S-ATA2, GbLAN, DDR, PCI-Ex16 specs

nieuwprijs: 102€ ( link
minimum: 75€ excl.
meeneem: 85€ excl.

VERKOCHT 3) HP CPQ D530 CMT (p4 2.8ghz(533), 2x256ddr dual(333), dvd16x/48x, floppy, 40gb, vga, gigabit lan)

nieuwprijs : 1217€ ( link prijs up-to-date? ikzelf schatte hem op 450?)
minimprijs : 250€ excl.
meneemprijs : 300€ excl.

VERKOCHT 4) Laptop IBM Thinkpad 600X (PIII 600mhz, 192 sdram (met nog 1 slotje vrij), 12gb, windows 2000/nt4 licentie, geen gebruikssporen, IBM = kwaliteit)

nieuwprijs: ?
minimumprijs: 200€ excl.
meneemprijs: 300€ excl.

* Ik behou me het recht NIET te verkopen indien de minimprijs NIET is bereikt.
Alle prijzen zijn exclusief verzendingskosten (de pc en laptop stuur ik liever NIET op dus liefst afhaling de ram en moederbord WEL mogelijk).

* boden onder de minimprijs worden genegeerd

* happy bidding

faselna

Legacy Member
3) HP CPQ D530 CMT (p4 2.8ghz(533), 2x256ddr dual(333), dvd16x/48x, floppy, 40gb, vga, gigabit lan)

nieuwprijs : 1217€ ( link prijs up-to-date ikzelf schatte hem op 450?)
minimprijs : 250€ excl.
meneemprijs : 300€ excl.

4) Laptop IBM Thinkpad 600X (PIII 600mhz, 192 sdram (met nog 1 slotje vrij), 12gb, windows 2000/nt4 licentie, geen gebruikssporen, IBM = kwaliteit)

nieuwprijs: ?
minimumprijs: 200€ excl.
meneemprijs: 300€ excl.


450 voor de 2 incl als deal snel kan afgerond worden SVP

SpYdR0

Legacy Member
ik heb ze nooit uitermate getest maar destijds op een abit nf7s v2.0 deden ze gemakkelijk 417mhz op 6-2-2-2 (hoger ben ik niet geweest maar dit zou niet het maximum mogen zijn)

faselna

Legacy Member
faselna zei:
3) HP CPQ D530 CMT (p4 2.8ghz(533), 2x256ddr dual(333), dvd16x/48x, floppy, 40gb, vga, gigabit lan)

nieuwprijs : 1217€ ( link prijs up-to-date ikzelf schatte hem op 450?)
minimprijs : 250€ excl.
meneemprijs : 300€ excl.

4) Laptop IBM Thinkpad 600X (PIII 600mhz, 192 sdram (met nog 1 slotje vrij), 12gb, windows 2000/nt4 licentie, geen gebruikssporen, IBM = kwaliteit)

nieuwprijs: ?
minimumprijs: 200€ excl.
meneemprijs: 300€ excl.


450 voor de 2 incl als deal snel kan afgerond worden SVP


Bij dez trek ik mijn bod terug in sorry

Veel succes nog met de verkoop verder

gvdb

Legacy Member
Originally Posted by faselna
3) HP CPQ D530 CMT (p4 2.8ghz(533), 2x256ddr dual(333), dvd16x/48x, floppy, 40gb, vga, gigabit lan)

nieuwprijs : 1217€ ( link prijs up-to-date ikzelf schatte hem op 450?)
minimprijs : 250€ excl.
meneemprijs : 300€ excl.


Zit er op deze pc nog een com poort vanachter?

Greetz Geert

SpYdR0

Legacy Member
MototheT komt de 2 afhalen vanavond nog dus ik scharp 3 en 4 uit de lijst (snelle afhandeling is snelle afhandeling)

gvdb

Legacy Member
Damm kwou er ook nog achter komen vanavond. kan er nog meer geboden worden?

greetz geert

SpYdR0

Legacy Member
neen sorry ik heb al een afspraak met MototheT en die neemt ze alle 2 vandaar dat ik het goed vond ben. Dat is gemakkelijk voor mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan