Archief - Core2Duo, CL3 DDR2 (6gb ddr2), 8800 GTX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
2 x 1Gb Team Xtreem DDR2 667MHz CL 3-3-3-8 [D9GMH]

nog beschikbaar? richtprijs?

alvast bod 55€

Jada

Legacy Member
Not for sale anymore.
Persoonlijk vind ik de prijzen van zo'n ram be lach e lijk.

2nd2none

Legacy Member
zaterdag 22.00h is al een tijdje gepasseerd.

Is mijn bod van 65€incl op die 2 gig apacer ram nu aanvaardt of niet ? :unsure:

Indien ja stuur mij dan een pm voor verdere afhandeling aub ;)


Grtz

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
2nd2none zei:
zaterdag 22.00h is al een tijdje gepasseerd.

Is mijn bod van 65€incl op die 2 gig apacer ram nu aanvaardt of niet ? :unsure:

Indien ja stuur mij dan een pm voor verdere afhandeling aub ;)


Grtz

Ik had 165€ excl geboden op cpu + 2gig apacer en is al afgehandeld..
Trouwens het pakketje is vrijdag toegekomen, maar was niet thuis en ga er morgen om bij de post. Alvast bedankt en laat me de prijs van de verzending weten dan stort ik de postkosten.

Mvg

mega_stihl

Legacy Member
Jada zei:
Not for sale anymore.
Persoonlijk vind ik de prijzen van zo'n ram be lach e lijk.

wtf??? ge zit bijna op de nieuwprijs en ge vind het belachelijk? ofwel ben ik nen dikke noob en is da een of ander topmerk dat ge verkoopt

Jada

Legacy Member
mega_stihl zei:
wtf??? ge zit bijna op de nieuwprijs en ge vind het belachelijk? ofwel ben ik nen dikke noob en is da een of ander topmerk dat ge verkoopt
Ik zeg ook niet dat uw BOD belachelijk is, ik zeg dat de PRIJZEN zot zijn ..
So please, calm down and re-read.

PS: Ja, dat is hét topmerk ;)

2nd2none zei:
zaterdag 22.00h is al een tijdje gepasseerd.

Is mijn bod van 65€incl op die 2 gig apacer ram nu aanvaardt of niet ? :unsure:

Indien ja stuur mij dan een pm voor verdere afhandeling aub ;)


Grtz
Yup :)
PM onderweg ;)

PS: [HBV]-=XortioN=-: Heb 2 sets ;)

2nd2none

Legacy Member
Damn

Net thuis van mijn werk en nu zie ik dit.
Nu was ik er natuurlijk van overtuigd dat de deal niet doorging.
Ik had via pm een ander aanbod gekregen en had dit dan ook direct aanvaard.
Het geld is vanmiddag al overgeschreven dus de deal met Jada kan nu niet doorgaan.

Mijn excuses hiervoor.

Hopelijk kan je hiervoor begrip opbrengen

Nog succes met uw verkoop

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan