Ik bied 50eur afgehaald in A'pen! Past zaterdag je (moet dan in Mechelen zijn en kan dan wel even door rijden)
edit: Zit alles er nog bij (manual, alle vijsjes, die hd bays, alle "lipjes" om dvd en pci te bevestigen, de 3 fans, alle stoffilters,...)
Aangezien ze slechts één maal is gebruikt neem ik aan van wel, maar vraag het toch maar.
Puike review trouwens, zoals alle reviews van madshrimps een degelijke test van meerdere pagina's!
Zie ook verder voor posts van Mythe, zou leuk zijn voor ons allemaal zou ik ze allebei zaterdagnamiddag kunnen komen afhalen.