Archief - Cooler Master's Stacker 832+ lian li+ chiefteh case+ webcam+sille fan's+ casemoding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

extremepc

Legacy Member
verkoop beetje vanalles wegens hoge medische kosten




1Cooler Master's Stacker 832

is amper 2 weken gebruikt
door stuk gaan moederbord is nog steeds in rma

(einige wat veranderd is zijn twee gaten aan de achterzijde voor waterkoelingsnippels )
bodemplaats heeft geluidsisolatie gekregen helpt goed

omdat foto s meer zeggen dan duizend woorden

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0048.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0050.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0052.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0056.jpg



afhalen geniet voorkeur
factuur aanwezig
min prijs is 170 euro



2Ventilatorframe voor Lian Li PC-343

past op alle lian li case

kleur is zwart

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0058.jpg

hier heb ik drie stuks van

minprijs is 15 euro per stuk


3chieftec Golden Blue DX-01BLD-U


geen doos

versie met window usb front aansluiting en slotjes is front en window

deze case heeft veel krasjes (daarom best herspoten worden )

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0062.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0061.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0060.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0063.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0064.jpg

minprijs (bieden maar)
word verkocht bij een deftig bod

liefst afhalen (wegens geen doos + gewicht )


4 tust spycam 300

alles zit er bij behalve de baterijen

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0065.jpg

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0066.jpg

minprijs (bieden maar)
word verkocht bij een deftig bod


5 silenx 14dba ixtrema pro serie


heb ze allemaal getest op goede werking (nieuw gekocht voor een project maar gaat nie door)

120mm 8 stuks

http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0071.jpg

nieuwprijs is 21,90
http://www.jaha.be/product_info.php?manufacturers_id=80&products_id=844

min 15 euro per stuk
factuur aanwezig

6 CASEMODING




TITAN
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0072.jpg

9) TITAN computer cooler (3stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0075.jpg

10) Titan uiversial vga heat terminator (2stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0073.jpg

11) Titan copper vga coolers (1stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0074.jpg

AKSA
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0081.jpg

13) Akasa fan adaptor for cpu cooler AK-(3stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0082.jpg


SHARKOON
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0084.jpg

14) Sharkoon pluglights (2stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0085.jpg

15) Sharkoon fan grill atomic 80mm (3stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0093.jpg

16) Sharkoon fan grill scoccer 80mm (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0094.jpg

17) Sharkoon fan grill scorpion 80mm (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0095.jpg

18) Sharkoon fan grill game 80mm (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0096.jpg

19) Sharkoon fan grill scream 80mm (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0097.jpg

20) Sharkoon UV fan grill 80mm spider (3stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0086.jpg

21) Sharkoon UV fan grill 80mm cs (3stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0087.jpg

22) Sharkoon UV fan grill 80mm atomic (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0090.jpg

23) Sharkoon UV fan grill 80mm rocket (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0092.jpg

24) Sharkoon UV fan grill 80mm game (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0088.jpg

25) Sharkoon UV fan grill 80mm skull (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0089.jpg


SUNBEAM
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0076.jpg

26) Sunbeam el strip kit blue 150cm lang (3stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0077.jpg


28) sunbeam molex lights other (2stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0080.jpg


29) sunbeam fan grill 007 80mm (1stuks)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0079.jpg

30) sunbeam fan grill scorpion 80mm (1stuk)
http://i184.photobucket.com/albums/x33/extremepc_2007/HPIM0078.jpg

alles zit in een gesloten en originele verpakking
overal heb eigen foto's van genomen

bieden is de boodschap
gelieve als u bied het nummerke er bij te zetten en ook duidelijk de hoeveelheid (staat in rood hoeveel van elk)

alle boden worden gedaan zonder verzendkosten

extremepc

Legacy Member
ik wacht af ze want das nog steeds heel laag
wil er het max uit halen

op een ander bied je wel 170 dus is die 120 heel laag

Vochtig

Legacy Member
€ 140 dan :) ( Minprijs vor die andere was ook € 100 :)

extremepc

Legacy Member
lijkt er al beter op maar wacht nog af op betere boden

extremepc

Legacy Member
ok das genoteerd

want nog efkes op een hoger bod


ik bevestig dit later nog

extremepc

Legacy Member
denk nu zondag avond om 22 uur

maar had graag de min van 170 had


mvg

Drizzle RS

Legacy Member
Jammer dat je zover woont, had er anders gerust 170 voor willen geven. Maar afhalen, das voor mij 180 km heen en terug. Als ik er dan mijn benzinekost bijtel kan ik ze in nederland bijna nieuw kopen. Spijtig :s

extremepc

Legacy Member
ja de twee originele ventilators zitten er bij (nieuw nie gebruikt )

enige mogelijkheid is opsturen via een dienst die aan huis komt ophalen (taxipost enz)

Drizzle RS

Legacy Member
extremepc zei:
enige mogelijkheid is opsturen via een dienst die aan huis komt ophalen (taxipost enz)
Ja, maar een pakket van die omvang en gewicht versturen via taxipost kost 16 euro (berekend op hun site). Dus dan komt het op 186 euro in totaal.

/edit mod
Vergelijken met buitenlandse winkels is hier verboden => zie sticky met regels!

Vochtig

Legacy Member
Wil dat dan zegge ndat ik die Case in Knokke moet komen halen , sjit ik dacht dat het dichter was :| ???

extremepc

Legacy Member
word deze avond afgesloten om 24uur

hoogste bod is van vochtig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan