Archief - Computer Onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yezzer

Legacy Member
cprovost zei:
zoals verwacht... Graag had ik hier een oplossing voor gezien; misschien weet je het niet, maar er zijn regels op dit forum en die dienen gevolgd te worden. De meeneemprijs op verschillende onderdelen was geboden voordat de pc in zijn geheel 'verkocht' werd. Eigenlijk dien je dit te respecteren en die onderdelen te verkopen.

inderdaad, ik ben het hiermee helemaal eens.
het kan immers niet dat de threadstarter er met zo'n 'droge' mededeling heelhuids vanaf gaat komen.
voorzeker weer zo'n jong snotterke die denkt dat hij het warm water uitgevonden heeft en ongemoeid zijn eigen regels gaat volgen...
de rode pen zal hier idd minstens op zijn plaats zijn, en ik roep bij deze al de 'benadeelden' massaal op om tot de actie over te gaan!
@Tarske de mod, graag ingrijpen aub.

illadelph

Legacy Member
ik heb de PC uiteindelijk aan een vriend verkocht die ineens in PC nood zat

Excuses voor deze onvoorziene omstandigheden, toch geen reden om jezelf echt benadeeld te voelen. Ik had trouwens ook in mijn eerste post gezegd:
(lees eerste zin)
"Ik heb volgende pc te koop, ik wil hem wel in onderdelen verkopen, maar dan moet wel 90% van de pc verkocht zijn zodat ik niet met een halve pc blijf zitten."

tarske

Legacy Member
illadelph zei:
ik heb de PC uiteindelijk aan een vriend verkocht die ineens in PC nood zat
Of er nu een vriend in nood zit of om het even dan gelden nog steeds onze forumregels !

illadelph zei:
Excuses voor deze onvoorziene omstandigheden, toch geen reden om jezelf echt benadeeld te voelen. Ik had trouwens ook in mijn eerste post gezegd:
(lees eerste zin)
"Ik heb volgende pc te koop, ik wil hem wel in onderdelen verkopen, maar dan moet wel 90% van de pc verkocht zijn zodat ik niet met een halve pc blijf zitten."
Door uw verkoop hier te posten ga je akkoord met onze regels en dit wil zeggen dat als jij meeneemprijzen plaatst en onze members bieden die meeneemprijzen op onderdelen dan ben jij verplicht te verkopen,meeneemprijs staat voor direct verkocht,als je dit wou vermijden had je geen meeneemprijzen per onderdeel moeten opgeven.
Al degene die hier een meeneemprijs geboden hebben kunnen u hiervoor een terechte negatieve itrader geven tenzij jij hen de onderdelen waarvoor zij meeneemprijs geboden hebben verkoopt !
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan