Archief - Complete waterkoelingsset + tvkaartje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robain

Legacy Member
Hallo,



Ik heb de volgende waterkoelingsset te koop:
- Zalman ZM-WB2 (€32)
- WaterChill 5 1/4 HDD Cooler (€52)
- Waterchill chipset koeler (€15?)
- Thermaltake Aquarius CLW-0038 VGA Waterblock (€27)
- RAD replica met 12cm fan (€20?)
- Reservoir rond (€10)
- Maxi-Jet aquariumpomp 500L/min (€15?)
--> prijzen vanop tweakers.net/pricewatch omdat ik anders prijzen van allemaal verschillende belgische winkel moet gaan zoeken...

Totale nieuwprijs : € 171

Meeneem € 120 EXCL
Minimum € 80 EXCL

Opmerking: Er is silicone gespoten waar de darmen in het reservoir gaan, en waar ze in de pomp gaan. Ik vermeld dit gewoon opdat de koper niet voor verrassingen zou staan...


- Hercules Smart TV3 (€48)
--> prijs van bij mpl.be

Minimum: € 20 EXCL
Meenem: € 28 EXCL




Is net overgekocht van hapqygap79. Zie :
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/te-koop-amd-3200-939-h2o-systeem.402262


- Reden: waterkoeling is niet echt men ding, plus teveel moeite om het aan te passen naar men zin...
- Bieden EXCL aub!
- Locatie: in de week op kot in Gent, weekend in Zuienkerke
- meeste facturen zijn er nog
- afhaling verkiest voorkeur, wegens tfeit dat da nogal zwaar is om op te zenden
- ik behoud mij het recht niet te verkopen indien ...
- ik verkoop NIETS apart, enkel de hele set. Gelieve ook niet af te komen met "moest je toch in stukken verkopen..."

Sergeant_bob

Legacy Member
die TV kaart is die met afstandsbediening nog ?
en werkt die nog perfect ? reden van wegdoen ?

Robain

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
die TV kaart is die met afstandsbediening nog ?
en werkt die nog perfect ? reden van wegdoen ?


jep afstandsbediening is erbij en voor zo ver ik weet marcheert da perfect!

reden van wegdoen --> hebben htpc, dus kan daarmee al digitaal opnemen zoveel ik wil, en heb tv op men kamer. heb hier dus eigenlijk echt geen behoefte aan. (heb deze pc als geheel overgekocht hé, nu verkoop ik de stukken die ik niet nodig heb)


indien je dat wenst kan ik hier ook wel een paar fotootjes van nemen, is al uit de case wel...



greetz

Sergeant_bob

Legacy Member
owja sry had gn mail gekregen dat er werd geantwoord

fotos zou ik wel willen
heeft die ook radio ? is de software gemakkelijk te gebruiken ?

Robain

Legacy Member

Robain

Legacy Member
ik sluit vnvd om 21u00 af voor het tvkaartje.

Searheant_bob aan de leiding!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan